Skocz do zawartości

GDZIE SIE ZNAJDUJE CZUJNIK POLOZENIA WALU KORBOWEGO W LEONIE


robertoo65

Rekomendowane odpowiedzi

a właśnie w przypadku silnika EA82 to będzie najprędzej wielopunktowy wtrysk

 

a były też i turbo

 

w szczególności w Subaru L-Serie Travel i te inne te silniki były zakładane nawet do 92 roku

 

 

może być podobnie jak EJ-tach nad kołem pasowym jest czujnik hala i to może być to

 

japończycy w takich sprawach byli mocno do przodu

 

zresztą pierwsze silniki subaru boxery (nie wiem jaki symbol to się nie będę wymondrzał)

były montowane do samolotów

 

i dlatego tak mocno są poszukiwane silniki EA81, bo to są gaźnikowce i najlepsze do wszelkich latadeł własnych konstrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się złożyło że moja przygoda z subaru właśnie zaczeła się od starego zgniłego leone kombi gdzie właśnie był silnik 2.0 z wtryskiem i turbo z 1988roku a potem było l-serie Travel też 2.0 z wtryskiem z 1992 roku

 

róznica między leone i l-serie to przede wszystkim skrzynia biegów i to że w leosiach są przede wszystkim silniki typu EA81 z gaźnikiem czyli typowy sedan a w L-serie Travel czyli kombi musiał być troszkę mocniejszy silnik i z tąd troszkę inny silnik EA82 z wtrykiem jednopunktowym lub wielopunktowym

 

no ale chyba się rozgadałem i nie na temat.............

przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mówię że nie to raczej będzie to jeśli chodzi o gaźnikowce

 

tylko coś mi się zdaję że kolega ma problem z zapłonem i chce właśnie wiedzieć jak ustawić wał główny zwany dalej korbowym względem zapłonu czyli apartu zapłonowego

 

myślę że bez większej ilości danych ze strony osoby pytającej reczej nie będziemy mogi dokładnie pomóc koledze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o pompkę paliwa to w leone są dość sprytne pompki

pomka załącza się zawsze po przekręceniu zapłonu i wyłącza się jeśli zwiększy się ciśnienie paliwa nie inaczej

 

z tego co piszesz to chyba sie zepsuła

 

znajdź pompkę i spróbuj ją włączyć na krótko wtedy wykluczysz awarię pompki

potem pozostaje tylko grzebać w instalacji i bezpiecznikach

 

czujnik zapłonu lub położenia wału czy wałka rozrządu nie ma tu nic do tego tak mi się zdaje nie mam żadnego leona pod ręką i nie jestem pewien ale w ostatnim którego powiozłem na złom tak właśnie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...