robertoo65 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Wie ktos gdzie sie znajduje czujnik polozenia walu korbowego w subaru leone z silnikiem typu EA82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Wie ktos gdzie sie znajduje czujnik polozenia walu korbowego w subaru leone z silnikiem typu EA82 Witam W apracie zapłonowym .... no nie mogę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 a jaki silnik symbol i jaki układ zasilania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Ja bym się w aucie z połowy lat osiemdziesiątych wielopunktowego wtrysku nie spodziewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 a właśnie w przypadku silnika EA82 to będzie najprędzej wielopunktowy wtrysk a były też i turbo w szczególności w Subaru L-Serie Travel i te inne te silniki były zakładane nawet do 92 roku może być podobnie jak EJ-tach nad kołem pasowym jest czujnik hala i to może być to japończycy w takich sprawach byli mocno do przodu zresztą pierwsze silniki subaru boxery (nie wiem jaki symbol to się nie będę wymondrzał) były montowane do samolotów i dlatego tak mocno są poszukiwane silniki EA81, bo to są gaźnikowce i najlepsze do wszelkich latadeł własnych konstrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Tak, też czytałem ostatnie plejady W 1992 roku do L-Serie pakowano silniczek z jednopunktowym wtryskiem. 3 lata wcześniej były dostępne też bez wtrysku.. a rok wcześniej (w 1988) nie dyło modeli z wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 tak się złożyło że moja przygoda z subaru właśnie zaczeła się od starego zgniłego leone kombi gdzie właśnie był silnik 2.0 z wtryskiem i turbo z 1988roku a potem było l-serie Travel też 2.0 z wtryskiem z 1992 roku róznica między leone i l-serie to przede wszystkim skrzynia biegów i to że w leosiach są przede wszystkim silniki typu EA81 z gaźnikiem czyli typowy sedan a w L-serie Travel czyli kombi musiał być troszkę mocniejszy silnik i z tąd troszkę inny silnik EA82 z wtrykiem jednopunktowym lub wielopunktowym no ale chyba się rozgadałem i nie na temat............. przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Witam W apracie zapłonowym .... no nie mogę Pozdrawiam Nie żartowałem ....... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 nie mówię że nie to raczej będzie to jeśli chodzi o gaźnikowce tylko coś mi się zdaję że kolega ma problem z zapłonem i chce właśnie wiedzieć jak ustawić wał główny zwany dalej korbowym względem zapłonu czyli apartu zapłonowego myślę że bez większej ilości danych ze strony osoby pytającej reczej nie będziemy mogi dokładnie pomóc koledze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 nie mówię że nie to raczej będzie to jeśli chodzi o gaźnikowce dotyczy wtryskowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertoo65 Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 jest to model subaru leone 86rok na pelnym wtrysku+turbo;a co do zadanego pytania to chodzi mi oto by znalezc ten czujnik poniewaz prawdopodobnie to ona niechce mi zalączyc pompki pompujacej paliwo,jezeli ktos bedzie cos wiedzial na ten temat to prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 robertoo65, pompa paliwa załącza się po włączeniu zapłonu, czujnik położenia wału raczej nie jest do tego potrzebny (bo niby co miałby wskazywać?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
executor Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 jeśli chodzi o pompkę paliwa to w leone są dość sprytne pompki pomka załącza się zawsze po przekręceniu zapłonu i wyłącza się jeśli zwiększy się ciśnienie paliwa nie inaczej z tego co piszesz to chyba sie zepsuła znajdź pompkę i spróbuj ją włączyć na krótko wtedy wykluczysz awarię pompki potem pozostaje tylko grzebać w instalacji i bezpiecznikach czujnik zapłonu lub położenia wału czy wałka rozrządu nie ma tu nic do tego tak mi się zdaje nie mam żadnego leona pod ręką i nie jestem pewien ale w ostatnim którego powiozłem na złom tak właśnie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertoo65 Opublikowano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 pomkajest ok bo sprawdzalem ja podlaczajac na krotko,ale musze wiedziec co to moze byc ze to niedzila czy to wina komputera??prosze o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi