garfield Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hej , mam taka przypadłość w swoim aucie. Macie jakies pomysły co sprawdzić? Gdzieś przy pedale jest czujnik? Łatwo sie do niego dostac? Wczoraj wieczorem tez tak miałem i minęło po krotkiej jeździe. Myślałem ze to jednorazowy incydent. Ale dziś znowu powróciło i musiałem odłaczyc akumulator. Dzieki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Przy pedale jest czujnik.Od niego bym zaczął Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 albo gdzies zwarcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Obstawiam czujnik przy pedale hamulca skoro Ci się świecą światła. Wyciąg wtyczkę z czujnika następnym razem jak będą świecić i gdy zgasną czujnik do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 Okazało sie ze blaszka w czujniku była wyrobiona i tym samym odgięta w złą strone i odjecie pedału nie powodowało rozłaczenie styków. Narazie sobie dogiąłem ta blaszke. Wszystko działa jak należy Dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 CZasem blachostka a sen z powiek spedza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Furman Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Witam, mam pytanko, wiem że to nie ten dział ale blisko zegarów:D czy caly licznik z zegarami z 1999r od 2.0 pasuję do 1996r 2.0? chodzi o takie zegary http://allegro.pl/licznik-zegary-subaru-impreza-2-0-1999r-i3696074086.html Dziękuję z góry Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Powinienes to dokladnie skontrolowac, poniewaz tym autem dosc czesto zdarza sie hamowac z dosc duzych predkosci i sprawne swiatla stopu to jednak bardzo wazna sprawa. Mowie tak z doswiadczenia - nie wiem ile czasu jezdzilem swoim wrxem bez stopow ale mi sie troche wlos na glowie zjezyl jak to zauwazylem. Rozebralem czujnik u siebie, przejrzalem go, niby wlasnie nic mu nie dolegalo, tylko dogialem styki. Zadzialalo ok, pojezdzielm troche i znowu okazalo sie ze stopy przestaly dzialac. Tym razem po rozebraniu okazalo sie ze sa lekko nadpalone styki. Jak sie dokladnie przyjrzalem, to doginajac styki za pierwszym razem, nie stykaly dokladnie plasko do siebie tylko jakoś krawędziami. I to spowodowalo ze sie lekko nadpaliły. Dokladnie oczysciłem, dogiałem styki bardzo delikatnie i precyzyjnie, sprawdzilem plaszczyzny przylegania stykow, miernikiem opór pomiedzy stykami, posmarowałem prowadnice, dopiero to poskladalem i dziala ok juz jakies dwa miesiace. Niby ten czujnik jest prosty jak budowa cepa ale w moim przypadku trzeba bylo sie naprawde skupic zeby go doprowadzic do porzadku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 To rozwiązanie tymczasowe , kupie nowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Tak najlepiej, chociaz jak zobaczyłem ze jego konstrukcja jest prosta i rozbieralna, to naprawilem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Dla chcacego nic ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now