lucash Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Hejka. Jakbyście orkeślili zawieszenie w swoim OBK'u? Miękkie, twarde, pływające, sztywne? Chcę się do niego dobrać tylko nie wiem czy jest sens się czepiać. Z doświadczenia wiem że na szarpakach na SKP niewiele wychodzi :/ Nie wiem czy jest sens zmieniać na siłę amorki i sprężyny, bo może ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Zależy czy wersja US czy EU ? Ja miałem zawias z wersji eu w legacy i powiedziałbym sprezyste, ale niezbyt twarde. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekMK Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 2001 - ładnie trzyma sie drogi i nieżle wycisza nierówności na większych dziurach trochę słychać ale przy tej mocy silnika nie może być zawiechy w amerykańskim stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Ja również jestem zadowolony z komfortu na seryjnym zawieszeniu. Mam drugi kpl całych kolumn samopoziomujących do tyłu. W wolnej chwili założę i porównam. Jedynie co mi przeszkadza to tak jakby nie było "utwardzania" układu kierowniczego wraz z wzrostem prędkości. Jak czasem bujnie na boki to kierownica jest taka jakby "niezablokowana" - mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się