aki001 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Cześć dzielna drużyno - szybkie pytanie - czy moje STI (2009 EU Spec EJ257) ma lite koło zamachowe czy nieszczęsnego "dwumasa"? Mam strasznie dużo złych doświadczeń z "dwumasowymi" rozwiązaniami w Passatach i wiem czym się objawia rozwalony dwumas - mój STI zaczyna powoli mieć takie problemy (szarpnięcie przy zdejmowaniu nogi z gazu lub deptaniu etc), uczucie bujania całym silnikiem przy zmianie obciążenia silnika, niemożność kulturalnej zmiany biegu bez "walnięcia" sprzęgłem etc... Czy to po prostu tarcza sprzęgła powoli mówi, że ma już dość? A może w ogóle błądzę i powinienem zacząć od diagnozy poduszek któryś z elementów ma luz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 zacząć od diagnozy poduszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 STi nie ma dwumasu. Jak nie poduszki to najwyraźniej sprzęgło ma już dość. Wiele osób stosuje i poleca OEM tarczę do STi w połączeniu N-grupowym dociskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 STi nie ma dwumasu. Jak nie poduszki to najwyraźniej sprzęgło ma już dość. Wiele osób stosuje i poleca OEM tarczę do STi w połączeniu N-grupowym dociskiem dokładnie taki setup mam i całkiem serio zaczynam się szykować na nową tarczę (17kkm przebiegu, ale lekko nie miała ). Znacie jakiś idioto-garażowy sposób na sprawdzenie poduszek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Znacie jakiś idioto-garażowy sposób na sprawdzenie poduszek? serwis PS. właśnie to co opisujesz wskazuje na poduszki, u mnie było podobnie i diagnoza Carfita brzmiała "poduszki (silnika i skrzyni)", później jeszcze doszły nowe gumy przy dyfrze i wszystkie objawy ustąpiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strawsome Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 W STI nie było nigdy dwumasu. Poduszki silnika raczej tylko w serwisie do dostania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 ...oj tam od razu w serwisie - chodzi za mną ten zestaw: http://www.ebay.com/itm/STI-Group-N-Engine-and-Trans-Mount-Kit-6-speed-/151130157575?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item23300f3207&vxp=mtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 @@aki001, ja do siebie wrzuciłem dolną poduchę skrzyni N-grupową. Przenosi sporo więcej drgań na budę, więc przy pełnym zestawie N-grupowym może być już niefajnie w środku, jeżeli auto ma być wciąż dupowozem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 siebie wrzuciłem dolną poduchę skrzyni N-grupową. Przenosi sporo więcej drgań na budę, więc przy pełnym zestawie N-grupowym może być już niefajnie w środku, jeżeli auto ma być wciąż dupowozem. o tym nie pomyślałem, dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się