Skocz do zawartości

GC8 sti zabezpieczenie antykorozyjne


Badi91

Rekomendowane odpowiedzi

Zanabylem w tamtym tygodniu piekne sti gc8 1999r.

Ma minimalne kwestie do poprawek lakierniczych (tylne blotniki delikatna rdza na wewnetrznych rantach i rdza na progach w miejscach podnoszenia)

Chce to zrobic przed zima aby zachowac perfekcyjny stan nadowzia.

 

Moje pytanie do was, bardziej doswiadczonych jest takie, czy warto robic zabezpieczenie antykorozyjne podwozia? W tym momencie nie ma żadnych oznak korozji tak wiec zastanawiam sie czy warto "brudzic" cale podowzie czy moze po prostu raz w miesiacu w zime jechac na myjnie i myc podwozie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się zastanowił nad dokładnym wyczyszczeniem, a potem umiejętnym zgrzaniem mat bitumicznych - chyba 3M robi takie, o ile dobrze pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: a miałbyś gopro do sprzedania? PW plizz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziłbym odczepić dokładki progów i dokładnie obejrzeć prawdziwy próg. Plastiki trzymają się na zatrzaskach które wkłada się w dziury w prawdziwym progu i u mnie prawy próg jest b.dobry jak na auto 15letnie (jakieś oznaki korozji około dziurek na zatrzaski) ale lewy tył jest kiepski (ktoś szpachlował i sie kit odwarstwił no i woda sobie pięknie wchodziła pomiędzy jedno i drugie efekt ruda menda na sporej powierzchni i czuć że blacha już nie posiada takiej wytrzymałości)

 

Też mi się wydawało że mam pordzewiałe i zagniecione tylko w okolicy wzmocnień pod podnośnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chmm co do tych gum na podwozie pytam o tzw "dobry środek" bo to z tego co widzę na civie i w subie to draństwo jak jest średnio dobre albo stare (?) to się odwarstwi od blachy całym płatem później porobią się w dziurki od kamieni np. i woda włazi między taką gumę i blachę nadwozia i sieje spustoszenia (malczana przez bitex, zakładając że to był oryginał, ruda wrąbał tak że szok wydawało się, że jest w nim podłoga - do pierwszego walnięcia młotkiem ), trzeba chyba moim zdaniem nadkola i podwozie kontrolować co jakiś czas i odrywać to co spuchnie i na nowo położyć.

 

No chyba że tak jak napisałem zachowuje się stare zabezpieczenie, jak u was wrażenia ile taka warstwa wyrzymuje i co ile ją trzeba odtwarzać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli o chodzi o środek do konserwacji to jednym z lepszych dostępnych w naszym kraju jest NOXUDOL. Przed nałożeniem obowiązkowo podkład reaktywny.

Jeśli ktoś byłby chętny na wykonanie solidnej konserwacji z okolic śląska, to mogę polecić porządny warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...