Badi91 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Zanabylem w tamtym tygodniu piekne sti gc8 1999r. Ma minimalne kwestie do poprawek lakierniczych (tylne blotniki delikatna rdza na wewnetrznych rantach i rdza na progach w miejscach podnoszenia) Chce to zrobic przed zima aby zachowac perfekcyjny stan nadowzia. Moje pytanie do was, bardziej doswiadczonych jest takie, czy warto robic zabezpieczenie antykorozyjne podwozia? W tym momencie nie ma żadnych oznak korozji tak wiec zastanawiam sie czy warto "brudzic" cale podowzie czy moze po prostu raz w miesiacu w zime jechac na myjnie i myc podwozie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ja bym się zastanowił nad dokładnym wyczyszczeniem, a potem umiejętnym zgrzaniem mat bitumicznych - chyba 3M robi takie, o ile dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 zabezpieczaj bo pozniej bedziesz zalowac a moze sie posypac po jednej zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 PS: a miałbyś gopro do sprzedania? PW plizz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Radziłbym odczepić dokładki progów i dokładnie obejrzeć prawdziwy próg. Plastiki trzymają się na zatrzaskach które wkłada się w dziury w prawdziwym progu i u mnie prawy próg jest b.dobry jak na auto 15letnie (jakieś oznaki korozji około dziurek na zatrzaski) ale lewy tył jest kiepski (ktoś szpachlował i sie kit odwarstwił no i woda sobie pięknie wchodziła pomiędzy jedno i drugie efekt ruda menda na sporej powierzchni i czuć że blacha już nie posiada takiej wytrzymałości) Też mi się wydawało że mam pordzewiałe i zagniecione tylko w okolicy wzmocnień pod podnośnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Zobezpiecz srodkiem do konserwacji podwzi caly spod bo jesli nie,to po zimie zobaczysz co zrobila sol i inne chemikalia ktore sypia na ulice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badi91 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Sprawa już postanowiona, będzie zabezpieczenie. Polecacie jakieś konkretne środki? Najwyższa półka, koszty nie mają znaczenia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Przyłączam się do pytania bo 2 auta bym chętnie zrobił, w ogóle to jak sól z zeszłej zima obeszła się z prawą częścią civica to aż żal patrzeć i strach myśleć co będzie ze starszym 3 lata subarakiem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar11 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Poprostu bitexem wyczysc ruda i posmaruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Ja zrobilem Boll-em obie subarki i wyszlo ciacia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Chmm co do tych gum na podwozie pytam o tzw "dobry środek" bo to z tego co widzę na civie i w subie to draństwo jak jest średnio dobre albo stare (?) to się odwarstwi od blachy całym płatem później porobią się w dziurki od kamieni np. i woda włazi między taką gumę i blachę nadwozia i sieje spustoszenia (malczana przez bitex, zakładając że to był oryginał, ruda wrąbał tak że szok wydawało się, że jest w nim podłoga - do pierwszego walnięcia młotkiem ), trzeba chyba moim zdaniem nadkola i podwozie kontrolować co jakiś czas i odrywać to co spuchnie i na nowo położyć. No chyba że tak jak napisałem zachowuje się stare zabezpieczenie, jak u was wrażenia ile taka warstwa wyrzymuje i co ile ją trzeba odtwarzać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Robie co roku kazdy samochod i nie mam problemu z ruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowyklient Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jeśli o chodzi o środek do konserwacji to jednym z lepszych dostępnych w naszym kraju jest NOXUDOL. Przed nałożeniem obowiązkowo podkład reaktywny. Jeśli ktoś byłby chętny na wykonanie solidnej konserwacji z okolic śląska, to mogę polecić porządny warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się