razzar Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Mam kolejne pytanie i sie zastanawiam co zrobic w mojim subaru jest cala linia prodrive , komp jest mapowany wgrane jakies inne mapy. I tera pytanie mam ladny wydech Magnaflow amerykanskiej firmy. Chcialem go. zalozyc zamiast koncowki prodrive pod innym kontem. Niewiem teraz czy warto go zminiac czy mapy sie nie pokreca spalanie sie nie zmieni .Obydwa tkumiki sa przelotiwe ale napewno roznia sie budowa... czy ktos z Was montowal Magnaflow do subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Forumowicz lewen miał w swoim STI MY05 wydech Magnaflow i bardzo sobie chwalił. Jak dla mnie z zewnątrz brzmiał pięknie ale wewnątrz auta słychać było buczenie a nie bulgot. Po trasie KRK-Katowice bolała mnie głowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 hehe no wlasnie, niewiem za duzo kombinacji magnaflow to naprawde dobre wydechy... najlepiej bylo by sprobowac ale to sie wiaze z wymontowaniem z jednego auta i spawaniem w drugie aby sprawdzic jak to chodzic bedzie duzo roboty. Ten Prodrive ladnie chodzi slychac delikatne buczenie a jak sie wcisnie i turbina dmucha ton juz przechodzi w agresywny taki hrumkot ....szkoda magnaflowa zostawic w aucie na sprzedaz dlatego nie wiem sam ...a ten kolega ma jeszcze my05 moze by mogl nagrac film jak to gada ciekaw jestem a on ma caly przelot ? bo umnie jest sportowy katalizator to tez troche ciszej niez sama rura Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagin Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Ja mam magnaflow z pełnym przelotem 3" bez kata i jest strasznym dzikiem, brzmi pieknie i rasowo ale nadaje się tylko w kolo komina bo na dluższe odległości urywa głowę... jeśli jednak nie jesteś zwolennikiem hardkoru i wozisz autem żonę i dzieci do kościoła oraz na niedzielne zakupy po galeriach to zostań przy seryjnym prodrive'ie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 hehe no wlasnie, niewiem za duzo kombinacji magnaflow to naprawde dobre wydechy... najlepiej bylo by sprobowac ale to sie wiaze z wymontowaniem z jednego auta i spawaniem w drugie aby sprawdzic jak to chodzic bedzie duzo roboty. Ten Prodrive ladnie chodzi slychac delikatne buczenie a jak sie wcisnie i turbina dmucha ton juz przechodzi w agresywny taki hrumkot ....szkoda magnaflowa zostawic w aucie na sprzedaz dlatego nie wiem sam ...a ten kolega ma jeszcze my05 moze by mogl nagrac film jak to gada ciekaw jestem a on ma caly przelot ? bo umnie jest sportowy katalizator to tez troche ciszej niez sama rura Nie, lewen juz dawno sprzedał auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewen Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Mialem w STI05 i chyba Foresterze XT- mnie sie podobały. Na trasie to prawie każdy przelot urywa głowę... Może ze sportowym katalizatorem byłoby bardziej komfortowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 sprzedałem auto z magnaflowem ,zostawiłem prodrive i tak ta końcówka jest jakaś większa od Prodriva, takich jak widzę na ulicy. Moze to jakaś mocniejsza wersja bo tez jest głośno, nie ruszam tego. Moze w wersji SP montowali cos mocnijszego bo widzialem duza doplata na fak. za uklad wydechowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 nowe info jutro dojdzie do mnie orginal Magnaflow z 3 " lowka, bede testowal jak to chodzi moze nagram jakis filmik .Udalo mi sie kupic model od sunbaru gt z dluga nyca pod subaru. Ciekawy jestem jak to sie zgra i jako to bedzie efekt dziwiekowy..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
razzar Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 Mam pytanie jeszcze, moze ktoś wie czy po zminie tlumika z Prodrive na Magnaflow wydaje mi sie ze dziura turbo jest wieksza, chodz moc wraz z doladowanie i przyspieszenie sie nie zmieniła. Czuje tak jakby większa dziura z niskich obrotów, a reakcja turbiny i moment dmuchnięcia jest ok. Znaczy ze od dołu slabiej idzie , ale jak pozniej dmucha to juz jest tak jak bylo . Czy tłumik bardziej przelotowy moze takie cos robic. Dodam, że jest to od modelu 2.0 turbo GT , na stronce patrzyłem i wydawało sie po numerach modelu, ze pasuje tez do sti 2005. Mapy byly wgrywane przez poprzednika na starym tlumiku czy zmiana na inny moze je rozjechać.???? Ten Prodrive byl wersja jakaś większa od standardowych wylot duzy, pucha duza przelotowa..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now