Skocz do zawartości

Funkcjonowanie sklepu SIP


Blue76

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Dyrekcjo,

 

niestety to już mój drugi wątek w którym muszę poruszyć sposób funkcjonowania sklepu oraz podejście do klientów. Nie chcę, aby było to tylko narzekanie - postaram się podejść do sprawy konstruktywnie.

 

Zamówiłem do tej pory jedną rzecz ze sklepu (pod koniec maja). Do dnia dzisiejszego nie dostałem ani części ani informacji kiedy mogę się spodziewać wysyłki. Moja mama również zamówiła kilka rzeczy ze sklepu - status podobny.

 

Na chwilę obecną, mając do wyboru między składaniem kolejnych zamówień u Was a zamawianiem np. w Japonii czy USA wybieram niestety to drugie. Czas reakcji błyskawiczny, ceny podobne lub niższe, wysyłka ekspresowa, komunikacja świetna.

 

Moje sugestie:

 

1. Odświeżenie stron sklepu - dzisiejsze witryny wyglądają mocno archaicznie

2. Wprowadzenie mailowych potwierdzeń każdego zamówienia. Śledzenie statusów zamówień, tj. rejestrowanie informacji o płatności i wysyłce.

3. Zatrudnienie osoby / osób dedykowanych wyłącznie do obsługi sklepu.

4. Poprawienie czasu reakcji na zapytania klientów.

 

Jesteście oficjalnym importerem i nie przystoi aby sklep traktowany był hobbistycznie lub jako zajęcie dodatkowe. Zbyt wiele osób może się zrazić do marki Subaru na podstawie doświadczeń związanych ze sklepem.

 

Jeszcze jedna kwestia, SJS - podobno każdemu nabywcy imprezy przysługuje bezpłatny udział w SJS-ie. Fajnie. Ale czy to ja mam się dopraszać zaproszenia czy też to Wy powinniście zaproponować nabywcy terminy w których można wziąć udział? Na chwilę obecną niestety głucha cisza...

 

Oczywiście, były Plejady - nie może to być jednak wytłumaczeniem na tak katastrofalne funkcjonowanie części Waszej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za OT, ale mam jeszcze pytanko: miał ktoś z Was do czynienia z T-shirtami lub polówkami Subaru SIP i SPRT ? mają dobre materiały w cenie tych 40-60 PLN?

nie. to jest niestety badziew z firmy ATUT a oni niestety gowniana chinszczyzna handluja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za OT, ale mam jeszcze pytanko: miał ktoś z Was do czynienia z T-shirtami lub polówkami Subaru SIP i SPRT ? mają dobre materiały w cenie tych 40-60 PLN?

 

Ja ostatnio kupiłem czarne polo z małym napisem Subaru za 59 zł. Uważam, że stosunek cena/jakość przyzwoity. Jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P napisał/a:

Sorki za OT, ale mam jeszcze pytanko: miał ktoś z Was do czynienia z T-shirtami lub polówkami Subaru SIP i SPRT ? mają dobre materiały w cenie tych 40-60 PLN?

 

nie. to jest niestety badziew z firmy ATUT a oni niestety gowniana chinszczyzna handluja

 

 

Ja mam koszulki jeszcze z 1 plejad i moze nie zakladam ich zbyt czasto, ale sa w idealnym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galka Prodrive'u jest faktycznie milutka.

Podobnie jak Murzyn mam jeszcze koszulke z 1 Plejad i jest ona w stanie prawie idealnym, a za ten czas uciekly do krainy wiecznych lowow 2 zwykle koszulki Subaru. (wszystkie nosilem z podobna czestotliwoscia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...