radeklwh Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) witam mam mały problem ze swoją subarynką a mianowicie coś mi strzela w kole zapewne to jest przegub ale wolę się upewnić i nie wiem czy wewnętrzny czy zewnętrzny a może łożysko w kole? zgrzytanie,strzelanie słychać przy skręcie w lewo http://youtu.be/pNEXIgKgFn4 to ścieżka audio.. normalnie bym stawiał na przegub ale w dotychczasowych autach inaczej strzelały więc proszę szanownych kolegów o weryfikację p.s. ponadto chciałem dodać że nie słychać tego od razu tylko po przejechaniu paru metrów Edytowane 22 Lipca 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 ściągnił koło, wrzuć na luz i będziesz wiedział. słychać jakby przegub, ale może być np łożysko ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 witaj u mnie tak strzelało i okazało się ze rozkręcił się gwint!!!! https://www.youtube.com/watch?v=nuLgZ4bMwdA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Dziwne trzaski... u brata chwile temu tak było, dokręciliśmy piastę i jak ręka odjąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 witaj u mnie tak strzelało i okazało się ze rozkręcił się gwint!!!! https://www.youtube.com/watch?v=nuLgZ4bMwdA Panowie zle się wyraziłem rozkręciło się u mnie zawieszenie gwintowane i tak sobie na lekkich nierównościach strzelało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 u mnie zawias odpada mam serię... zaraz dokręcę piastę i zobaczę co z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 zaraz dokręcę piastę i zobaczę co z tym Jeśli piasta miałaby się poluzować,to będzie to widać bez ściągania kół.Wystarczy wyciągnąć kapselek z felgi i rzucić okiem na nakrętkę zabezpieczającą piastę,jeśli zerwane jest jej zabezpieczenie-luźna,jak siedzi w miejscu-to wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 U brata zabezpieczenie na swoim miejscu ale dokręcilismy o 1/4 obrotu... pomogło. Ale to Honda była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 zabezpieczenie na swoim miejscu, nie ruszane od wszech czasów, zero luzu jest na kole.... czyli przegub? ale może on strzelać tylko przy skręcie w lewo? zazwyczaj jak już strzelają to na obie strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 ale może on strzelać tylko przy skręcie w lewo? zazwyczaj jak już strzelają to na obie strony Może strzelać przy skręcie w jedną stronę,szczególnie jak to początek jego końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 a jeszcze pytanko jak samochód jest wyłączony i jest na biegu i go sobie tak popycham przód-tył i tak w kółko i coś strzela w tylnych ośkach to one też do wymiany...? up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam ponownie mam pytanko co moze stukać na nierównościach? Stuki są w prawej stronie ... Wymienione gumy na wahaczach, końcówki kierownicy, sworzeń wahacza, końcówki stabilizatora.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Amorek na sztycy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 No amorek jest na sztycy... moze to ta poduszka jego? Jak ja sprawdzić i jak sprawdzić amortyzator? Moze on hałasuje ale to taki głuchy metaliczny dźwięk stukania.. Jazda na wprost, przy skrecie... Bez różnicy byle by nierówności.. Ale odpada chyba w takim razie magiel co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Amorek na sztycy? zwłaszcza jak to są amorki z STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Wymienione gumy na wahaczach, końcówki kierownicy, sworzeń wahacza, końcówki stabilizatora.. A gumy stabilizatora ? Nie napisałeś nic o nich. Miałem tak. Głuchy dźwięk na nierównościach. Amorki stukają w trochę inny, specyficzny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się