Skarbnik Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Drodzy spece pomóżcie w potrzebie Pacjent 2.5 STI 2007 po zakuciu i lightowej mapie. Obojetne czy silnik ciepły czy zimny przy wejściu na 2500 obrotów zaczyna sie dusić, dławić. Przechodzi jak ręką odjął powyżej 2800-2900 niezależnie od biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Wydaje mi się że było to wałkowane już sporo razy. Zalej dobre paliwo i przegoń auto po trasie jadąc powyżej 3000rpm. Jakieś tymczasowe rozwiązania to reset kompa, czyszczenie przepustnicy itp, aczkolwiek u mnie (co prawda ssak) jak ręką odjął po pierwszym zabiegu. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page__st__375 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/52396-silnik-przerywa-lekko-szarpie-wypada-zaplon-s-turbo-my99/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/41766-dlawienie-25-3tys/ Sporo ludzi pisze o czujniku spalania stukowego, aczkolwiek ja poza wygonieniem auta poza miasto i przeleceniu na piątce 20km nie robiłem nic i pomogło. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13812-garys-fix-by-bergen/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 @@Skarbnik powodów może być sporo,przez net się nie da postawić diagnozy. Najlepiej podjedź do mechanika z kompem,nie powącha i obada sprawę,inaczej może być spore "kuku" i koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Kolega cybel ma oczywiście racje ale sam doskonale wie ze na kompie czasami pewnych rzeczy nie idzie zobacz np. U mnie błędu nie pokazywalo a czujnik temp. Był walniete, z tego co piszesz masz podobne objawy więc sprawdź rownież ten czujnik jeśli nic komp nie pokaże Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) A cieplote swiec jaka masz, 6 czy 7 ? Edytowane 20 Lipca 2013 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Zapomniałem napisać że Edwin już szukał przyczyny, dlatego zamiast poszukać na forum od razu wpisałem zapytanie bo myślałem że to musi być coś trudnego a jak już poczytałem to wydaje mi się że do sprawdzenia jest przede wszystkim ten czujnik spalania stukowego. Te mulenie już miałem, przechodziło, raz było większe raz mniejsze i myślę że można je powiązać z wymianą oleju a że często go wymieniam to często mam ten problem. No nic, powalczę z tym czujnikiem i zamelduje czy pomogło. koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 wymien swiece na nowe i problem zniknie. mialem to samo u siebie tylko, ze przy okolo 3500obr. u Ciebie jest 2.5l, wiec wczesniej zaczyna budowac sie doladowanie i slabe swiece nie daja rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Jednak czujnik spalania stukowego, Dzięki za podpowiedzi, wiedziałem że na forum można liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się