przemu Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam, na wstepie zapytam, czy taka instalacja jest w ogole mozliwe? Z tego co mi wiadomo bloby mialy tempomat tylko w wersji US, nie jestem pewien co do wanien WRX EU? Stad moje pytanie: 1. Czy zestaw z US mozna zamontowac w EU? Czy okablowanie jest do tego przystosowane? Czy ma znaczenie ze w US jest silnik o innej pojemnosci? Czy moze byly temopomaty montowane w wersji EU? 2. Z tego co udalo mi sie wyczaic na ebay'u, potrzebowalbym: - przycisku wlaczania tempomatu - wajchy do kierownicy to ustawiania predkosci - modulu tempomatu - serwomechanizmu, silniczka czy czegos brakuje? Od razu chcialbym ukrocic bezsensowne komentarze w stylu "masz STI, po co Ci tempomat". Odpowiem po prostu "bo chce" I tak zapewne nie jest taka instalacja mozliwa, ale chcialbym zasiegnac rady od specjalistow z forum. nikt jeszcze nie mial takiego pomyslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Na pewno będzie różnica po miedzy 2.0 a 2.5 bo w 2.5 już jest bez linkowa przepustnica i US bloby miały 2.5 Czyli w 2.0 musi byś urządzenie sterujące przepustnicą a w 2.5 sterownik już nią wysteruje Sam jestem ciekawy czy się da Jak byś miał auto z grupy VAG tam to jest buka z masłem ,wiązka(nie konieczna) manetka ,montaż i aktywacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemu Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Hej, ciesze sie, ze ktos jeszcze jest zainteresowany. Czy mowisz o tym http://www.ebay.com/itm/Cruise-Control-Unit-OEM-2002-Subaru-Impreza-WRX-/171039978136?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27d2c6f298&vxp=mtr ? Tutaj (http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_23/manipulation/cruise_control_equipment/) widze chyba ten silniczek z modulem, ale nie moge znalezc lewarka z kolumny kierownicy i przelacznika. Ale nigdzie informacji czy to zabangla z EU. No tak, i jeszcze pewnie jakies czujniki przy pedalach by sie przydaly. Znalazlem ponizszy watek i wychodzi na to, ze taka operacja nie jest mozliwa: http://bbs.scoobynet.com/599760-cruise-control-on-my07-sti-impreza-4.html Napisali w nim tez, ze jest firma ktora robi aftermarketowe tempomaty do Imprezy. Co prawda na stronie nie ma nic do bloba, ale w watku powyzej gosciu dostal oficjalna odpowiedz z tej firmy, ze robili starsze imprezy rowniez http://www.conrad-anderson.co.uk/products/view/cc176815103/wizard:cruise-control Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Tak o tym musi to być z 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Odgrzewam kotleta. Czy komus udalo sie zamontowac fabryczny tempomat w Imprezie GD, ktora go z fabryki nie posiadala (konkretniej blob wrx)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zagi Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Ja odkupiłem od kolegi z wolnossaka gc tempomat, który on składał na raty Całość to: manetka, przełącznik, czujniki pedałów, moduł tempomatu, serwo z linką, i sporo kabli.Jeszcze tego nie montowałem, na razie nie mam czasu.Prócz zamontowania tego wszystkiego w budzie, trzeba troche pokombinować z kabelkami. Czujniki od pedałów, zasilanie do modułu i przede wszystkim sygnał od czujnika prędkości, pociągnięty np. z ECU.Piszę z pamięci i z tego co mi kolega poradził, więc mogłem o czymś zapomnieć.Nie wiem skąd kupował części, na logikę najwiekszy problem będzie ze sterowaniem przepustnicą gdzie my potrzebujemy linki. Nie wiem jak tempomat steruje przepustnicą w US, moduł jest inny?Jak uda mi się założyć to postaram się wrócić do tego wątku.PozdroWysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 I jak tam postepy? Udalo Ci sie cos zlozyc? Co do sterowania przepustnica, to przeciez pisales, ze masz serwomechanizm z linka. Zauwaz, ze seryjna przepustnica posiada miejsce na 2 linki. W jedno jest wpieta linka od pedalu gazu, a druga, to na pewno miejsce na tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zagi Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Siema, będę się za to brał dopierooo w lipcu. U mnie z przepustnicą nie ma problemu, chodziło mi o zestaw z US z 2.5 i włożenie do 2.0 - ktoś wspomniał, że w 2.5 już linki nie ma. Czyli taki zestaw może nie być p&p.Przypomnij się w lipcu, mam wątek w obserwowanych Pozdro!Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się