Avic Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 (edited) Do usunięcia, już znalazłem odpowiedź. Edited April 27, 2013 by Avic Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Do usunięcia, już znalazłem odpowiedź. dawaj info, moze sie kiedys komus przyda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Szukałem info o czujnikach. Chciałem zapytać, czy jest jeden, czy dwa. Są dwa. Jeden taki z blaszką, kosztujący kilkanaście złotych, który chyba daje info o temperaturze na blat i którego temp płynu chłodzącego można odczytać przez np ELMa zwany Gauge assembly-thermo A drugi to właściwy czujnik temp na bloku silnika , zwany Sensor assembly-temperature Odpowiadający za automatyczne ssanie i którego sprawność lub niesprawność można ocenić chyba tylko przez pomiar oporności w różnych temperaturach. Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wslawex Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 A drugi to właściwy czujnik temp na bloku silnika , zwany Sensor assembly-temperature Odpowiadający za automatyczne ssanie i którego sprawność lub niesprawność można ocenić chyba tylko przez pomiar oporności w różnych temperaturach. Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie zmieniłeś czujnik?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wslawex Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. 3 pinowy jest w bloku, a gdzie jest ten drugi - 1 pinowy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. 3 pinowy jest w bloku, a gdzie jest ten drugi - 1 pinowy?? 1-pinowy jest tuż obok tego 3-pinowego - przynajmniej u mnie tak jest (2.0 type r 98) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krw Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Na aleegro kupowałem ostatnio taki czujnik ok 39zł do Forka 98 122km. Okazało się i tak że to nie czujnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie A może on rekompensuje obrotami obciążenie ze wspomagania kierownicy i/lub hamulców? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now