Avic Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Do usunięcia, już znalazłem odpowiedź. Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez Avic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Do usunięcia, już znalazłem odpowiedź. dawaj info, moze sie kiedys komus przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Szukałem info o czujnikach. Chciałem zapytać, czy jest jeden, czy dwa. Są dwa. Jeden taki z blaszką, kosztujący kilkanaście złotych, który chyba daje info o temperaturze na blat i którego temp płynu chłodzącego można odczytać przez np ELMa zwany Gauge assembly-thermo A drugi to właściwy czujnik temp na bloku silnika , zwany Sensor assembly-temperature Odpowiadający za automatyczne ssanie i którego sprawność lub niesprawność można ocenić chyba tylko przez pomiar oporności w różnych temperaturach. Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A drugi to właściwy czujnik temp na bloku silnika , zwany Sensor assembly-temperature Odpowiadający za automatyczne ssanie i którego sprawność lub niesprawność można ocenić chyba tylko przez pomiar oporności w różnych temperaturach. Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie zmieniłeś czujnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. 3 pinowy jest w bloku, a gdzie jest ten drugi - 1 pinowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie. Nie mogę namierzyć nigdzie nowego tego 3pinowego. Najpierw spróbuję odpiąć całkowicie, zobaczę jaka będzie reakcja prócz błędu. 3 pinowy jest w bloku, a gdzie jest ten drugi - 1 pinowy?? 1-pinowy jest tuż obok tego 3-pinowego - przynajmniej u mnie tak jest (2.0 type r 98) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krw Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Na aleegro kupowałem ostatnio taki czujnik ok 39zł do Forka 98 122km. Okazało się i tak że to nie czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Temat wałkuję, bo znów mi obroty po wysprzęgleniu spadają do 800 a potem radośnie podnoszą się na 1750 by opaść dopiero jak się zatrzymam. Idę zaraz odpiąć ten czujnik, zobaczymy co się stanie A może on rekompensuje obrotami obciążenie ze wspomagania kierownicy i/lub hamulców? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się