Mandaryn112 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 I drugi problem ktory wyszedl w praniu..... Auto hamuje super.... jak na swoja mase i stosunkowe male tarcze to naprawde spoko... Ale zabawa pojawia sie jak jest spora predkosc.... i nagle hamowanie....... oczywiscie auto staje tam gdzie chce... i nic zlego sie nie dzieje.... ale potem zanim ostygna hamulce.... to nawet najmniejsze dotkniecie hamulca.... powoduje trzesienie auta... i oczywiscie spadek mocy hamowania.... jakis czas mija... 5-8min i wszystko wraca do normy..... az do nastepnego ostrego hamowania... Klocki sa w polowie jeszcze .... a stan tarczy .... no mysle ze jeszcze rant jest maly i jedna wymiane klockow powinny zniesc... No ale pytanie czy to wlasnie nie tarcze sa juz cienkie i czas na nie...??? a moze plyn jakis badziewiasty i sie gotuje....? Jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Może po prostu kiepskie i krzywe tarcze hamulcowe? Bije jak są krzywe. Grubość można zmierzyć w prostu sposób i to wykluczyć. W instrukcji jest podana minimalna grubość. Na hamowanie i jego skuteczność płyn też wpływa, a raczej jego wiek. Najpierw jednak przyjrzałbym się tarczom. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 ja bym profilaktycznie wymienil plyn na nowy (szczegolnie jesli nie ma pewnosci, kiedy ostatnio byl wymieniany) oraz dal tarcze do kontroli... troszke mnie dziwi Twoja pochlebna opinia o seryjnych hamulcach, bo wg. mnie sa srednie, a problem krzywiacych sie przednich tarcz hamulcowych w Bece jest dobrze znany... ja prawie od razu po zakupie wymienilem przednie hamulce na te od STI i teraz auto hamuje b. pewnie, nie ma zadnych problemow z "powtarzalnoscia" (Brembulce od STI maja niby tylko o 11mm wieksze tarcze - 326mm vs 315mm, ale 4-tloczkowy "staly" zacisk w porownaniu do 2-tloczkowego "plywaka" daje odczuwalna roznice) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 A droga taka zabawa z wymiana na STI? bo moze lepiej juz zrobic raz i konkretnie.... domyslam sie ze nie kosztuje to 1000pln tylko wiecej ale jesli warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 A droga taka zabawa z wymiana na STI? bo moze lepiej juz zrobic raz i konkretnie.... domyslam sie ze nie kosztuje to 1000pln tylko wiecej ale jesli warto. moim zdaniem jest tak: jezeli sporo jezdzisz w trasie, to z pewnoscia warto zainwestowac w lepsze hamulce - czy to Brembulce od STI, czy jakis inny big brake kit (problem w tym, ze wieksze hamulce przednie raczej nie wejda pod seryjne felgi, chyba ze z dystansem, a to dodatkowy koszt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no to lipa.... bo juz zerkalem na temat.... to to wychodzi jakies minimum 3000 za podstawowe rzeczy.... a gdzie zmiany adapracje.... a jak mowisz ze jeszcze to sie nie miesci w org felgi.... i dodawac fele..... to jakas masakra wychodzi.... z zabaw w jakies tarcze typu nawiercane/nacinane.... przy orginalnych rozmiarach i reszcie.... takie maja ponoc leprze odprowadzanie ciepla i lepiej/skuteczniej hamuja.... wielki minus..... to klocki ktore koncza sie w oczach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 no to lipa.... bo juz zerkalem na temat.... to to wychodzi jakies minimum 3000 za podstawowe rzeczy.... a gdzie zmiany adapracje.... a jak mowisz ze jeszcze to sie nie miesci w org felgi.... i dodawac fele..... to jakas masakra wychodzi.... mozna wybrac taki BBK, ktory wejdzie pod ori felgi (np. 8-tloczkowe K-Sport/D-2 z tarcza 330mm albo 356mm) mi sie trafily Brembulce, wiec kupilem (a oryginalne felgi tak czy siak chcialem zmienic ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Proponuję następujący setup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Hehehe.... dobre.... i problem z felgami odpada.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Grędysa Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Super, tylko że jednorazowego użytku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzonek Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 zmiana plynu tez tez sie przyda na mocniejszy ja mam wzmocniony dot4 do 310 a nie jak zwykle do 260 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się