Skocz do zawartości

Mandaryn112

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    w-wa
  • Auto
    Tribeca 3,6

Ostatnie wizyty

382 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mandaryn112

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ja tylko dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 10tys km wielu ostrych jazdach i jeszcze bardziej ostrych hamowaniach wszystko z tarczami jest ok.... klocki moze w 1/4 zjechane.... wiec spoko. polecam. a druga sprawa ze..... teraz zastanawiam sie czy nie wybrac tylko nawiercanych.... bo niestety nacinania sa dosc glosne.... i czasami jak z kims jade to przy mocnym hamowaniu pytamie mnie czy wszystko z autem ok.... bo naprawde dziwne furczenie wydobywa sie przy hamowaniu.... ale jak komus to nie przeszkadza to mysle ze zwieksza to sprawnosc takiej tarczy.
  2. No ja sklaniam sie do wersji ze to tarcze.... Tez kiedys walczylem z tym probleme.... Gdyby to byla wina jakiejs tulejki, koncowki, wywazenia kola,krzywa felga...itp to bicie bylo by ciagle.... no powyzej jakiejs predkoscinp 110km/h gdyby padla maglownica...to kierownica szarpalaby na radzie.... i w wielu innych przypadkach... Niestety, przetaczana tarcza jest coraz ciensza.... co przy i tak slabych tarczach w tym aucie powoduje ze kilka ostrych hamowan wygina tarcze na nowo bo juz raz byla "rozhartowana" ( jesli mozna tak powiedziec) i kolejny raz jest latwiej a toczenie to zabawa na krotka mete.... przynajmniej w tym przypadku tego auta podobne problemy mialem z Audi a6 ... i tez wyszlo na zmiane tarcz. A w swoje tribece zmienilem tarcze na SP Performens i klocki Hawk ( tyl na oryginal )..... i .... przejechalem ok 4tysie km i.... mam mieszane uczucia... w pierwszej chwili zdecydowanie lepiej bo przynajmniej ma checi hamowac.... ale liczylem na cos wiecej. no i dalej sa glosne.... myslalem ze to kwestia dotarcia ale sorry po 4kkm to juz raczej dotarte... A dalej przy chamowaniu z 120-130 slychac jakis taki dziwny furkot.... kto wie.. moze kiedys zmienie zaciski na 4 tloczki... A wracajac do tematu.... po mojemu niestety tarcze.... Pozdrawiam
  3. Ok.... to teraz ja zadam dziwne pytanie...w temacie foteli.... te 20cm chodzi ci przod/tyl.... nie gora/dol...? Bo az sie chcialem zerwac po manuala od auta i sprawdzac... bo przod/tyl to znam wiem uzywam.... ale gdybym mogl opuscic w dol to super... Pzd
  4. Hejka. Ja proponuje sprawdzic jak wyglada stan oswietlenia a dokladniej jego dopasowanie do przepisow PL. Niestety przyznam sie ze nie zwrocilem uwagi przy zakupie.... bo tez auto bylo sprowadzone jako nowe z USA i jakos w glowie mialem ze skoro auto jezdzi tyle czasu po PL to napewno ma to juz uregulowane albo juz takie poprawione przyjechalo.... Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu 1/2 roku po zakupie na przegladzie technicznym pan powiedzial ze mi nic nawet nie bedzie sprawdzal bo widzi ze nawet nie mam przeciwmglowego z tylu...itd... no i dalej idac tym tropem.... okazalo sie ze owszem cos jest porobione i pozmieniane... ladnie i fachowo... ale niestety brak kilku "drobiazgow" wiec moja propozycja sprawdz jak to wyglada A druga sprawa to bardziej tylko dziwna niz straszna..... ale ja mam w dowodzie wbity HAK.... mam nawet w bagazniku ta demontowana czesc z kula.... mam nawet tez w bagazniku wiazke przewodow do podpiecia sie pod swiatla.... ale uwiezcie mi lub nie.... ale miejsca gdzie mam se to wsaddzic BRAK.... i tak szukalem i tak.... i pod kolem i nad kolem i tu i tammm.... nawet dziury w zderzaku nie mam... I o co chodzi...?? kto i dlaczego wbil w kwity....??? Pozdrawiam
  5. Mandaryn112

    uklad wydechowy

    a w jakim celu....??
  6. Witam... Kolejny mały problemik. Wymieniałem oponki na zimę i mimo zwrócenia uwagi mechanikowi że koła mają czujniki niestety jeden uszkodzili. Pominę już jak sprawa została przedstawiona i załatwiona.... Ale generalnie zostałem z nowym czujnikiem w kole i... ponoć muszę go zakodować na nowo. (świeci się kontrolka ) Niestety service subaru powiedział że nie da rady i nie potrafią. Dostałem namiar na człowieka który to ponoć potrafi i szybko ogarnie temat za jedyne 200 ale jest dość daleko No i pytanie czy ktoś przerabiał temat ? Wie coś na ten temat.... albo ma namiar na takiego magika w warszawie....? pozdrawiam
  7. Więc, Kupiłem "zestaw" wskazany wyżej przez kolegę... SP Performance + Hawk przód i Subaru oryginał tył Do tego wymiana płynu na ATE SL6 o podniesionych parametrach. REZULTATY i WNIOSKI: - Poprawa znaczna, przejechałem już 300km i raczej się dotarły i z każdym dniem lepiej. - Nie hamowałem jeszcze tak na maxa na 150% chciałem żeby się spokojnie dotarły... ale tak kilka razy sumiennie depnąłem w pedał i było ok - Tarcze nacinano-wiercone głośne są bardzo... mam nadzieje że to kwestia układania się klocków. ( tarcze w dobra strone umocowane ) - Mam też wrażenie że przez to że tyło to tarczo-bębny i mało zostało na samą tarcze, bo śmiesznie małe są te "klocuszki" na tył, to mam wrażenie że tył bardzo słabo hamuje i przez to nie dociska przodu..... podobny efekt miałem w audi A6 jak zwaliły mi się zaciski tylnie i hamowałem praktycznie tylko na przodzie.... - Wnioski będę szukał zacisków 4 tłoczkowych na przód i może 2-wu na tył..... no i zmiana wężyków na te w oplocie stalowym... A ze słowami czy polecam tarcze SP poczekam jeszcze troszkę jak przycichną i przejadę wystarczająco dużo hamowań i nic się z nimi nie stanie... Pozdrawiam
  8. Uwielbiam takie nic nie wnoszące odpowiedzi na pytania na forum.... Moje pytanie było o jakość części..... bo niestety w dzisiejszych czasach cena nie idzie w parze z jakością.... a już na pewno nie w ASO.... A jeśli można kupić coś dobrej jakości w niskiej cenie to nazywamy to GOSPODARNOŚĆ a nie oszczędzanie na podstawowych częściach. P.s. Aż boje się zapytać czy twoje auto jest na LPG.... I mam nadzieje że teraz moje pytanie o części nie zmieni się w przepychankę ideologiczną.... Pozdrawiam
  9. Ok. WItam Jest juz troche więcej informacji w sprawie mojego "nie stabilnego" auta. Prawdopodobnie jest to wina górnych mocowań kolumny McPersona.... i to wpływa na "pływającą" geometrie auta.... no i przez to pojawiły sie już drobne luzy na łacznikach stabilizatora... więc plan wymienić te mocowania i łaczniki z tulejami o ktorych już rozmawialiśmy wyżej.... no i tu kolejny raz mam pytanie o firmy tych części, Bo jak pisałęm w innym temacie... nie mam zielonego pojęcia o tych producentach.... dla mnie wszystkie nazwy firm brzmią obco i "made in china" w aso poprosilem o wycene to odpisali tak: - Łączniki stabilizatora przód 230/szt na miejscu - łączniki stabilizatora tył 291/szt na miejscu - górne mocowania McPerson lewe/prawe jak przednie to 200/szt na zamówineie - Osłona przegubu wewnętrznego strona prawa jak przednia to 63 na miejscu no i jeszcze jak te mocowanie McPerson spoko.... tak wydaje mi się ze ceny za łaczniki to przesada.... i wynalazłem takie: http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-przod-tribeca-05-06-07-08-09-i3593840185.html http://allegro.pl/subaru-tribeca-10-11-12-13-lacznik-stabiliz-tyl-i3583629072.html http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-subaru-tribeca-od-05-przod-i3611933137.html http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-subaru-tribeca-wroclaw-i3644676758.html Podane aukcje mogą dotyczyć różnych łaczników przód/tył/L/P ale ogólnie srednia cena to 90pln za sztuke a nie ponad 200... No ale niestety firmy mi nic nie mówią a nie chce wymieniać za 1/2 roku ponownie... ale też srednio chce dawać zarobić tym darmozjadą z ASO. no i dodatkowe pytanie czy warto kupić tuleje stabilizatora "leprzą" w teorii http://allegro.pl/subaru-tribeca-tuleja-stabilizatora-tylnego-15mm-i3614333766.html czy taka normalna: http://allegro.pl/subaru-tribeca-08-09-10-11-guma-stabilizatora-tyl-i3621284734.html "droga redakcjo proszę o pomoc.... "
  10. Komp silnika sam sobie o to zadba. Proponuję poczytać: http://www.wykop.pl/...e-fakty-i-mity/ http://przyspieszeni...wo-jest-lepsze/ i wszystko w temacie widzę... trochę byłem zdziwiony jak to czytałem.... bo faktycznie miałem przeświadczenie ( jak pewnie większość ludzi ) że więcej płace to lepiej będzie.. no i że dbam o auto. A tu kłania nam się fizyka i chemia.... co swoją drogą potwierdza moje doznania po tankowaniu innego paliwa niż 95.
  11. Witam Jak w temacie.... jakie paliwo lejecie.... Jak kupiłem auto... to lałem 98..... uważając że "nowoczesne" spory silnik itd.... będzie lepiej ... te 20-30 gr/L mnie nie zbawi przy i tak sporym spalaniu.... Przez przypadek żona zalała mi pełny bak 95.... i okazało się że auto jakoś lepiej, fajniej jeździ..... ( może to kwestia stacji itd) potem ja znowu lałem 98.... trzymając się przeświadczenia że dobrze robię autku.... no ale znowu się gdzieś okazało ze nie ma 98 i tylko 95.... no i znowu jakoś fajniej było..... no i od tego czasu przesiadłem się już na 95.... i było OK. No i oczywiście znowu "coś" podkusiło i ostatnio na shellu pan namówił mnie na 100 oktanow.... ( nie na wszystkich jest ale bywa) no i podpuścił mnie i zatankowałem, liczyłem na jakiś spektakularny przyrost świeżości i werwy.... a tu nic cisza.... jedynie mam wrażenie że silnik jest głośniejszy.... Jak to jest....??? Jak wy macie u siebie....??? Bo gdzieś kiedyś słyszałem że trzeba "dostroić " auto na 98/100 ?!?!? P.s. Mam 3.6 z usa ( zielonego pojęcia czy ktoś to przestawiał, ale auto od nowości w pl )
  12. Hmmm czyli widze ze nikt mi tu nie powie czy te tarcze sa cos warte.... szkoda.... czyli musze kupic i za 1/2 roku napisac jak to poszlo
  13. Dzieki, tez juz widzialem te aukcje.... tylko bardziej mi chodzi o to czy to dziala i czy warto czy lepiej normalny oryginal... bo dla mnie firma "hawk" i "SP Performance" nic mi nie mowi.... tak samo moglo by to sie nazywac "spowalniacze romana" albo " klocki PTW"... niestety srednio ogarniam te "firmy" wszystkie i nie wiem czy tu za cena idzie jakosc. Ok. napewno nawiercane i nacinane beda hamowac lepiej... ale czy za 2miesiace nie pogna sie jak org. USA tarcze.... Pozdrawiam
  14. Hejka... a ja mam pytanie co lepiej zrobić, bo mam średnie rozeznanie w "dzisiejszych" firmach od części... i 90% nazw firm nic mi nie mówi a niestety cena nie jest już wyznacznikiem jakości bo można kupić coś drogo a potem okazuje się ze to jakaś lipa itd Moje pytanie jest co lepiej wybrać czy oryginalny zestaw subaru tarcze+klocki ( tarcze od outbecka czy tam legacy już nie pomne jak pan powiedział) w cenie ok 1700-1800 kpl. Czy lepiej kupic http://www.brakes.pl...9 http://www.brakes.pl...382_56158_56159 i klocki : http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 Czy moze jest jeszcze cos ciekawszego... ?!?!? bo tak czy siak licze sie z wydatkiem 2000pln. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...