Jump to content

Taka ciekawostka...


BartZ
 Share

Recommended Posts

Ja przyznam szczerze, nie sądziłem, że takie coś jest możliwe :huh:

Jak powiedziałem Markowi, że mi amor trze o koło, to Marek stwierdził, że to jest niemożliwe i zasugerował to, co w rzeczywistości się stało, a co ja tylko potwierdziłem... no mimo 100% trafności diagnozy nie jest mi kurna jakoś wesoło :P

 

Sami zobaczcie co robi rdza, brud i błotko... ;)

 

dsc0006fqn.jpg

 

dsc0007pid.jpg

 

dsc0009tg.jpg

Link to comment
Share on other sites

W swojej nastoletniej karierze grzebania w nadkolach 1-szy raz widze takie cuda.

Troche to dziwne bo auto stare nie jest...

No właśnie i tylko z lewej strony... a na przeglądzie sprawność amorów z tyłu wyszła 83 i 85%... No i co z tego? :P

Link to comment
Share on other sites

Ja przyznam szczerze, nie sądziłem, że takie coś jest możliwe :huh:

 

Na razie tylko w celu lekkiego podgrzania atmosfery zakładam wątek... :mrgreen: Ale szykujcie się na historie mrożące krew w żyłach :twisted:

 

:)

Nie tym razem... mam nadzieję ;)

Link to comment
Share on other sites

Pytałem, bo subaraki maja zapas, nie jak bmw, więc nie ma sensu przepłacać imo. Są niewygodne, szczególnie przy niskim profilu. Ja na przebitej wróciłem do domu ze 40km bez problemu jadąc ok 140km/h. Generalnie wynalazek dobry- fakt B)

Link to comment
Share on other sites

Porównując standardowe do runflatów jest spora różnica ;)

A skoro o ciekawostkach i runflatach, to BMW montując runflaty nie daje zapasu, ale RenUFka w Clio RS 200 daje klucz do kół, nie daje zapasu i wypuszcza auto na zwykłych gumach :lol:

Myślałem, że poprzedni właściciel lewarek sprzedał na jebaju i sobie dokupiłem :D

Zapasu nie mam :huh:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Bo teraz wszyscy ładują "łatkę w sprayu" żeby móc się pochwalić o 60l większym bagażnikiem :P Ja tam lubiłem zapas full size, ale runflat jest jakąś opcją i to nie najgorszą jak widać. Opona jest na tyle mocna, że kiedy kielich amora osiadł i wbił się w oponę, to sam też został przytarty, po prostu kawałek został zeszlifowany na wskroś :P

 

Widać to na 2. zdjęciu.

Link to comment
Share on other sites

Razu któregoś ruszyłem z Suwałk do UK i po kilku kilometrach miałem komunikat o niższym ciśnieniu w jednym z kół. Dojechałem do Augustowa, a tam męczyguma nie potrafił mi nawet zdjąć opony, twierdząc, że przy tym rozmiarze, 255/35/18 jest zbyt twarda. Byłem w małej kropce co robić, powiedział, ze tam nic nie wskóram w niedzielę, a ja miałem podczepiony camping i ponad 2000km drogi :unsure:

Ostatecznie użył kołka z zewnątrz i dojechałem do domu :), ale co byłoby gdyby opony nie dało się doprowadzić do stanu użyteczności?

Też preferuję normalny zapas

Link to comment
Share on other sites

Nieźle...

Plus taki tej opony, że jest popularna i dość łatwo można dokupić pojedynczą sztukę... A poza tym czekam na nowe amory.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...