Red Hood Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Witam, pytanie jak w temacie. Czy robimy to na zapalonym czy zgaszonym silniku? Na pozycji N czy P? Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Silnik zapalony, olej rozgrzany (z 20 min jazdy). Stajesz, przerzucasz wajchą PRND w każdej pozycji z 3 sek. Z powrotem na P, czekasz z 10 sek. i mierzysz bagnetem. Najlepiej kilka razy dla pewności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Na odpalonym silniku.Na bagnecie masz dwie podziałki min-max zimny i ciepły olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) No to znowu nie mam oleju w skrzyni;) Dzieki za odpowiedź Edytowane 21 Marca 2013 przez maniekkrk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) A to ciekawe , zawsze sprawdzałem na zgaszonym silniku, aż jutro zobaczę co się dzieje na pracującym. Edytowane 21 Marca 2013 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 zawsze sprawdzałem na postoju, aż jutro zobaczę co się dzieje na pracującym silniku znaczy w czasie jazdy spróbujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 na zgaszonym silniku mam 3/4 miarki, na zapalonym nie mam nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 znaczy w czasie jazdy spróbujesz ? A co mi tam, jak nie napiszę jutro, to znaczy że pomiar się nie udał Ale, tak na mój rozum, w skrzyni będzie podobna sytuacja jak w silniku. W czasie pracy pompa napełnia cały układ i w misie znacznie ubywa tego oleju, a przecież w silniku nie sprawdzamy oleju podczas pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ale, tak na mój rozum, w skrzyni będzie podobna sytuacja jak w silniku. W czasie pracy pompa napełnia cały układ i w misie znacznie ubywa tego oleju, a przecież w silniku nie sprawdzamy oleju podczas pracy. masz racje, ale może miska jest przystosowana do tego, ze trochę w niej zostanie i miarka właśnie ułożona jest pod to kiedy pracuje silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 masz racje, ale może miska jest przystosowana do tego, ze trochę w niej zostanie i miarka właśnie ułożona jest pod to kiedy pracuje silnik? Jakbym wiedział to pewnie bym głupot nie pisał. Niby olej wymieniał mi porządny fachowiec, ale na zgaszonym silniku mam pełny stan, jutro sprawdzę na zapalonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Jakbym wiedział to pewnie bym głupot nie pisał. Niby olej wymieniał mi porządny fachowiec, ale na zgaszonym silniku mam pełny stan, jutro sprawdzę na zapalonym. Mnie też wymieniał porządny fachowiec w aso, a na zapalonym silniku mam czysty bagnet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Mnie też wymieniał porządny fachowiec w aso, a na zapalonym silniku mam czysty bagnet No właśnie, i teraz pytanie co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) No właśnie, i teraz pytanie co zrobić? ja jutro rano jade do serwisu i niech oni sie tym martwią, Ty moze pierwsze zmierz rzeczywisty poziom, moze wszystko jest ok Może wie ktoś ile oleju wchodzi do skrzyni po spuszczeniu starego? Edytowane 22 Marca 2013 przez maniekkrk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) To zależy. Przez sam korek zleci jakieś 5 - 5,5l. Po zdjęciu miski i kasety sterującej może lekko ponad 7l. W skrzyni jest niecałe 10l. Przez sam korek może zlecieć trochę więcej jak przechylisz auto na lewo. Dla jasności. Strona 29: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2003/Service%20Manual/for3_trans_2-1.pdf Edytowane 22 Marca 2013 przez miszozon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 To zależy. Przez sam korek zleci jakieś 5 - 5,5l. Po zdjęciu miski i kasety sterującej może lekko ponad 7l. W skrzyni jest niecałe 10l. Przez sam korek może zlecieć trochę więcej jak przechylisz auto na lewo. Dla jasności. Strona 29: http://jdmfsm.info/A...3_trans_2-1.pdf To jak to możliwe że na fakturze z aso mam olej do skrzyni 4 Litry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jak zalewali OE to w bańce jest chyba 4l. Zlali 4, wlali całą bańkę i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jak zalewali OE to w bańce jest chyba 4l. Zlali 4, wlali całą bańkę i po robocie Zlali 5 wlali 4 na moje oko. Auto stoi w serwisie i czeka na mechanika, który będzie dopiero w poniedziałek . Jak to jest możliwe, żeby w ASO takie akcje się działy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Oj tam litr w tą, czy tamtą Jak to jest możliwe, żeby w ASO takie akcje się działy? Nie mam pojęcia. Akurat ta czynność serwisowa jest prosta jak "budowa cepa", ale jak widać nie każdemu się chce podejść do sprawy rzetelnie. Masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Banalne pytanie ale ja tego nie wiem, gdzie znajduje się bagnet od skrzyni biegów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 gdzie znajduje się bagnet od skrzyni biegów ? głęboko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 I jak się zakończyła sprawa z tym poziomem oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 bylo za malo ok litra, dolali w ASO i przeprosili. Oni sprawe zawalili, nie wiem - moze mechanik mial kaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Andrjańczyk Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 też mam teraz problem z małą ilością w skrzyni AT, ale co do sprawdzania poziomu to w książce obsługi rzeczywiście stoi jak byk że na zapalonym silniku i wg instrukcji pierwszego pana który się wpisał Miszozon:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 lepiej uzupełnić, z tego co mi mechanik powiedział to nawet niewielki ubytek w A/T może być początkiem problemow ze skrzynią biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się