Jump to content

Sturbo MY98 - kaszle


n3wbi3
 Share

Recommended Posts

Mam problem ze swoim autem. Jak do tej pory byłem średnio zadowolony z tego w jaki sposób jeździło. Objawy były takie, że auto dławiło się podczas przyśpieszania czy nawet ruszania - potrafiło szarpnąć. Byłem we wszystkich mniej lub bardziej znanych warsztatach nieautoryzowanych w końcu ktoś sprawdził cewkę i kable WN, a poniżej powód takiego a nie innego działania samochodu i teraz pytanie, dlaczego to mogło się stać, pomijając nieoryginalność przewodów.

post-5928-0-87515300-1362474953_thumb.jpg

post-5928-0-05239100-1362475169_thumb.jpg

post-5928-0-21947900-1362475222_thumb.jpg

Edited by n3wbi3
Link to comment
Share on other sites

Tak się dzieje jak przewód zapłonowy zdejmuje się ciągnąć za przewód, a nie końcówkę.

Link to comment
Share on other sites

To że przewód jest uszkodzony to ok małe piwo. Bardziej mnie interesuje dlaczego cewka na jednej z końcówek była tak zaśniedziała że trzeba było papierem ściernym doprowadzić ją do takiego stanu jak widać teraz na zdjęciach (teraz na pewno przewodzi)

Link to comment
Share on other sites

Zwiększona oporność (uszkodzony przewód, uszkodzona świeca) może do takiego stanu doprowadzić :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...