n3wbi3 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Mam problem ze swoim autem. Jak do tej pory byłem średnio zadowolony z tego w jaki sposób jeździło. Objawy były takie, że auto dławiło się podczas przyśpieszania czy nawet ruszania - potrafiło szarpnąć. Byłem we wszystkich mniej lub bardziej znanych warsztatach nieautoryzowanych w końcu ktoś sprawdził cewkę i kable WN, a poniżej powód takiego a nie innego działania samochodu i teraz pytanie, dlaczego to mogło się stać, pomijając nieoryginalność przewodów. Edytowane 5 Marca 2013 przez n3wbi3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Tak się dzieje jak przewód zapłonowy zdejmuje się ciągnąć za przewód, a nie końcówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 To że przewód jest uszkodzony to ok małe piwo. Bardziej mnie interesuje dlaczego cewka na jednej z końcówek była tak zaśniedziała że trzeba było papierem ściernym doprowadzić ją do takiego stanu jak widać teraz na zdjęciach (teraz na pewno przewodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Zwiększona oporność (uszkodzony przewód, uszkodzona świeca) może do takiego stanu doprowadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się