marynarz77 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 witam wszystkich , potrzebuje jakiegos schematu do kasowania kodow blyskowych , pod kierownica sa dwa zlacza czarne dwa do odczytu i dwa zielone ale nie wiem dokladnie jak powinna sie odbywac procedura kasowania bledu , moze ktos z was ma jakies papier z temetem kasowania bledu kodow blyskowych , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 ktos z was ma jakies papier z temetem kasowania bledu kodow blyskowych Odłącz aku na 10-15 minut. Co innego jeśli chcesz błędy odczytać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 te wtyczki służą do odczytania błędu, do skasowania wystarczy odłączyć akumulator. zanim skasujesz - odczytaj co to za błąd -> http://www.troublecodes.net/Subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 a guzik prawda , nie wystarczy wyłączenie akumulatora w automacie jest przechlapana procedura kasowania błędu , mój nadworny mechanik jak ja czytał to mu szczęka opadła do kolan Jak przeprowadziłeś powyższą procedurę, pewnie zastanawiasz się do czego są zielone konektory w kształcie “T”. Są one do bardziej aktywnej procedury odczytów kodów zwanej D-check oznaczonej w instrukcjach Subaru. Zacznij z oboma konektorami odłączonymi, uruchom silnik, pozwól mu się nagrzać, potem go wyłącz. Następnie, podłącz konektor testowy (zielony w kształcie „T”). Przekręć zapłon w pozycję “ON” bez uruchamiania silnika. W tym miejscu jeżeli nie zapali się kontrolka “check engine” to jest uszkodzona I musisz ją najpierw naprawić zanim będziesz kontynuował. Wciśnij pedał gazu do podłogi, potem pozwól mu wrócić do połowy maksymalnego wciśnięcia i utrzymuj tak przez 2 sekundy, następnie zupełnie zdejmij stopę z pedału gazu. Uruchom silnik. Teraz światełko może mrugać na dwa różne sposoby. Jak wszystko do tej pory jest OK to będzie mrugać by pokazać numer 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, lub 08. Jeżeli już na tym etapie wykryto problem to będzie mrugać zgodnie z poniżej zamieszczoną tabelką. Tak czy siak kolejny krok to przejechanie się samochodem z podłączonymi konektorami testowymi. Musisz jechać powyżej 7 mil na godzinę przez minimum 1 minutę I dojść do 4 biegu jeżeli masz manualną skrzynię biegów. Teraz albo zobaczysz kod usterki albo nie będziesz go miał. By skasować kody usterek z komputera (bez uciekania się do środka ostatecznego czyli niesławnego odłączenia baterii), powtórz dokładnie powyższą procedurę, ale podłącz oba zielony i czarny konektor we właściwym czasie. a ten określony czas u mnie wynosił około 8-10 sekund i mowa o podłączeniu jednego zielonego i jednego czarnego ze sobą , możecie wierzyć lub nie ale da się to zrobić i nie pytajcie który czarny z dwóch wtyczek z którym zielonym z dwóch wtyczek bo jest tylko jedna kombinacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 dzieki za podpowiedz to jest super skomplilowane z tym kasowaniem bledów w automacie , mam juz dostep do chematu jak skasowac bledy , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się