daddykubs Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Ok, zanim ktos mnie odesle do wuja google: Google mam sprawdzone, na forum w US, AU i Singapur nic nie wiedza. Chlopaki z SIDC kojaza ze cos takiego jest, SLI tez. Towarzysze Rosjanie maja takie auta ale tez nie duzo wiedzy. Jdm 2.0R kreci sie wyzej od naszych, ma wyzszy moment i 190KM! Dodatkowo autko czesto ma nawigacje, skladane elektrycznie lusterka, podgrzewane wycieraczki, oczywiscie wycieraczke z tylu i czasami zawieszenie Bilstein (spec. B i B-Sport). EJ204DW... 2.0 n/a DOHC AVCS 190hp/6800rpm 196Nm/4400rpm 11,5:1 CR Sugestie otrzymalem takie: Uklad dolotowy zmiennofazowy-byl w Imprezie SRX i Legacy 3 z tym silnikiem pierwszej generacji,ale nie tu Podwojny AVCS-jest w STI i JDM LGT, ale nie tu, ponoc bym widzial na fotkach po obudowie rozrzadu Inne ECU-Japonia ma lepsze paliwo,auta poza Jp sa "demapowane" do paliwa o mniejszej liczbie oktanowej Ktos mi powiedzial, ze ECU jest inne. Na rynku generalnym 2.0R ma ECU od Hitachi, ktorego nie da sie mapowac przez Tactrix tak jak to sie robi w WRX, czy STI. Jedyne znane metody to pliki .pak, chip i piggybacki. Dodatkow moge dopowiedziec ze sam "long block" nie rozni sie wiele od JDM LGT. Ta sama korba, pompa oleju i otwarty blok, chyba nawet korbowody sa te same(wg jednego z katalogow online), tloki i glowice sa inne. Jakby ktos mial wiecej informacji to bym sie bardzo cieszyl, bo google to mi duzo nie pomogl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Hej, Nie wiem czy widziałeś, pewnie tak , ale wrzucam link z jakąs dyskusją w tym temacie www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/49638-legacy-b4-rsk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 A dziekowal Ciekawa lektura. Swoja droga temat idzie coraz bardziej w kierunku Dual AVCS i ECU. Mam obiecane fotki djednego z wlascicieli. Chociaz na jednej stronce japonskiej jest tabelka, ktora jasno przedstawia 2.0R 16VDOHC AVCS , 2.0GT 16VDOHC DualAVCS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się