mati2610 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 byc moze powtarzam watek ale nigdzie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na lytanie czy zawory w 158 komnym silniku trzeba ustawiac po jakims konkretnym przebiegu, jakichs objawach (np nieruwne obroty) czy wogule nie dotykac jezeli nic sie nie dzieje. auto odstawilem na wymiane rorzadu i podobno spory koszt ustawiania takich zaworo + uszczelki itd. autko mi jezdzi super obroty rowne lpg narazie nie mam i zrezygnowalem z tych zaworow wkoncu nie wiem czy dobrze. Macie jakies konkrety na ten temat z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Producent zaleca bodajże kontrole co 105kkm czyli przy okazji wymiany rozrządu. Kontrola luzu zaworowego nie zawsze oznacza regulację. Jak nie masz LPG to duża szansa ,że wszystko z zaworami ok. A jaki przebieg ,pierwsza wymiana rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 mam 129tys bo poprzedni wlasciciel nie wymienil i ja musze. duzo roboty zeby te zawory zkontrolowac? tez trzeba silnik wyjmowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 przy benzynie kontrola luzu zaworowego co 105k, przy lpg co 50k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Do kontroli luzów nie ale do regulacji już tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 a ile taka kontrola luzow moze zajac czasu mechanikowi i ile to losztuje pi razy drzwi? to jakas skomplikowana oparacja ktora lepiej zrobic przy wymianoe rozrzadu czy to niema znaczenia. pomijam kwestie przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 zrobić przy rozrządzie, pamiętaj nie robisz jeszcze luzów na chwile obecną chcesz je tylko sprawdzić, uszczelki zaworów nie są drogie, a warto je wymienić bo przy takim przebiegu to pewnie już są mega sztywne i do niczego się nie nadają, koszt regulacji raczej nie jest jakiś zabójczy pytanie tylko gdzie to robisz co do wyciągania silnika, to powiem tak zaleca się go wyciągnąć ale z tego co słyszałem znaczne grono mechaników robi to na silniku który jest na samochodzie, nawet kilku specjalistów forumowych wypowiadało się w tym temacie i zdania były podzielone. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 ok to teraz jeszcze jedno. auto mam w warsztacie i nke wiem czy juz nie zlozyli rozrzadu, nie powiedzialm im o tych zaworach i mie wiem czy zdaze. duzo wiekszy bedzie koszt i wiecej roboty jak zrobie to nie lacznie z rozrzadem a w innym termimie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Do regulacji zaworów rozrząd musi być założony.Jedno z drugim niema nic wspólnego tzn można regulować w innym terminie ale najlepiej zrobić od razu i mieć spokój na kolejne 100kkm.Koszt uszczelek dekli około 120pln za dwie sztuki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 dzieki kolego , ta odpowiedz powoduje ze wiem juz wszystko. jeszcze raz dzieki wszystkim za odpowiedzi. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Do regulacji zaworów rozrząd musi być założony.Jedno z drugim niema nic wspólnego tzn można regulować w innym terminie ale najlepiej zrobić od razu i mieć spokój na kolejne 100kkm.Koszt uszczelek dekli około 120pln za dwie sztuki. co do ceny to wszystko zależy od wersji, nie jest to taka oczywista sprawa, dla przykładu u mnie w wrx us uszczelki były znacznie droższe i nie mówie tutaj o różnicy wielkości 20 zlotych ale ponad drugie tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się