gizmo Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 A ma ktos moze schemat ? Witam Wszystko gra i buczy ) Ktos poprostu przeciol kabel zasilajacy wiec go polaczylem i kontrolka zgasla ) Dzieki wszystkim za pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 To jednak celowo ktoś go ze popsuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) Witam ponownie ... Moja radosc z ABS nie trwala dlugo ) oto kolejne bledy: 51 - Uszkodzenie przekaźnika zaworu (czyli pompa do wymiany ?) 28 - Uszkodzenie czujnika ABS (brak przerwy w obwodzie lub informacji o prędkości) kolo lewe tylne (tylko jak sie patrzy od przodu czy od tylu ?)pewnie jakies paprochy sie dostaly.. Edytowane 25 Stycznia 2013 przez gizmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Zawsze jak siedzi kierowca się patszy . Czujnik odepnij i sprawdz ciągłość jak nie będzie to może gdzieś się na przewodzie jest przerwa a czujnik może być dobry ,da się to naprawić chyba że już chcesz mieć inny nowy. Podepnij się z miernikiem i ruszaj przewodem i może znajdziesz przerwę a jak nie to coś w czujniki i już trzeba jakiś inny zapodać . Chyba że w subaru jest jakaś inna magia Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Juz kilkakrotnie podczas podrozy gasnie mi kontrolka od ABS a za jakis czas powrotnie sie zapala ! Czy te 2 bledy sa uzaleznione od siebie ? Kiedy kontrolka gasnie kazde dotkniecie hamulca wywoluje efekt wlaczenia sie abs (drga pedal, skrzypi itp ) NIe mam pojecia co robic ? Moze to nie wina pompy tylko centralki sterujacej ABS ? Edytowane 26 Stycznia 2013 przez gizmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Moze to nie wina pompy tylko centralki sterujacej ABS ? Sterownik jest zintegrowany z pompą , do tego są czujniki i to wszystko współpracuje ,pompę ze sterownikiem kupujesz jako całość Juz kilkakrotnie podczas podrozy gasnie mi kontrolka od ABS a za jakis czas powrotnie sie zapala Jest tak że może być uszkodzenie przewodu lub czujnika ABS(tak wynika z odczytu ) i pod czas jazdy traci kontakt z czujnikiem ,i system ABS jest wtedy nie sprawny Czujnik wytważa napięcie (sygnał )sterownik to zlicza i tak to działa jak któreś koło kręci się wolniej czy jest blokowane to elektro zawory zaczynają pracować (pompa równierz) i dlatego Ci kopie w pedał. Chyba że tylko lekko naciściesz na pedał hamulca i już zaczyna działac ABS? to wtedy sterownik odszymuje błędny sygnał z czujnika ,sterownik myśli że kolo się zatszymuje bo ma za małą częstoliwośc pomiedzy impulsami względem innych kół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Dokladnie kiedy delikatnie nacisne juz dziala ABS , czyli zobaczyc ten czujnik a potem dalej szukac czy cos sie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Zobacz na wieniec na tym kole może on jest przyczyną tego zamieszania ,czasem tak bywa . Na pewno sterownik zle zlicza prędkości kół i wtrakcie lekkiego nacisnięcia na pedał hamulca już zaczyna działać ,wieniec lub czujnik,jak by miał obstawiać to coś z tym wiencem jest nie tak . Np; jak byś brakowało kawałek(był uszkodzony) tego wienca(co współpracuje z czujnikiem ) to sterownik odbiera to jako zatszymanie koła i już dział przy lekkim nacisnięciu na pedał ,tak się zdarza ale nie wiem czy w subaru ,na pewno sprawdz ten czujnik i ogulnie to wszystko w tym kole co odpowieda z zliczanie impulsów Może coś Ci pomogłem i na coś Cię naprowadzi Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 OK w poniedzialek mam wolne wiec bede walczyl z autkiem )) Moze go przytule to pomoze heh Siemka Dzisiaj zdjolem kolo , tarcze , itp i ujzalem moj problem z ABS na wlasne oczy .. Otoz ring od abs jest pekniety i sie lekko wygiol ( naprostowalem go i bede zaraz go testowal .. napewno trzeba go wymienic ale zobacze jak czujnik teraz sie spisuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jak będzie miał jakąś przerwę to juz zle będzie zliczał obroty koło ,skutki znasz jak by miał obstawiać to coś z tym wiencem jest nie tak . Chyba jednak coś pomogłem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się