Skocz do zawartości

Impreza WRX +++ Pomoc w usunieciu bledow :)


gizmo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Od okolo 6mc jestem posiadaczem Imprezy z 2001r. Jakis tydzien temu zalozylem zegary od STI i tu zaczynaja sie moje problemy(poprzedni wlasciciel zaklejil diody od airbaga, abs, CE)

 

Otoz wyskakuja bledy ABS i AIRBAG

 

ABS -- 52 Uszkodzenie silnika hydraulicznego lub/i przekaźnika silnika( jak sie do tego zabrac???)

 

AIR BAG --- 41 SIDE AIRBAG HARNESS R SIDE IS FAULTY

42 SIDE AIRBAG HARNESS L SIDE IS FAULTY( co to i jak to usunac? ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS - 52 naprawdopodobniej pompa ABS , działa Ci wogole ABS ?

masz wogole boczne poduszki ? pewnie masz sterownik z innej wersji , podaj VIN to Ci jutro s[prawdze , bo masz chyba coś nie halo z tym autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VIN JF1GDAKD31G003988

 

ABS- musze sprawdzic jutro czy bede czol pulsowanie pod stopa ( moze cos gdzies nie styka ?)

Airbag- w dzwiach nie widze zadnego oznaczenia ( co w takim wypadku? kupno nowego sterownika ? )

Edytowane przez gizmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbag- w dzwiach nie widze zadnego oznaczenia

 

w drzwiach nie ma , tylko w fotelach naszywka AIRBAG

Albo wlutowanie opornikow imitijacych poduszki

jesli nie ma poduszek bocznych to i nie ma instlacji , wiec oporników nie włoży :), w tych latach raczej nie ma wogole bocznych poduszek , wiec pewnie jest zamontowany po dzwonie sterownik od modelu z bocznymi .

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(poprzedni wlasciciel zaklejil diody od airbaga, abs, CE
:facepalm: ... i pewnie sprzedał jako bezwypadkowy :question::angry:

 

w tych latach raczej nie ma wogole bocznych poduszek

kubełki w bugeye były bez poduszek, a czy te z zagłówkami czasem nie miały poduszek ?

takie jak tu: http://opposedforces...illustration_2/ ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój model ma jednak poduszki , nota bene kosztuje 3750 jedna :facepalm::mrgreen:

Zobacz we wtyczkach pod fotelem czy nie rozpiete, poluźnione , oraz czy wogóle są poduszki w fotelach !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wszystko sprawdzilem ...

 

ABS-- NIE dziala :( czy to 100% pompa a moze przekaznik (gdzie go szukac) albo bezpiecznik?? (jezeli pompa jak dobrac odpowiednia ? )

AIRBAG --- Nie widze nigdzie zadnych naszywek ani przewodow pod fotelem ... ( czy konieczne jest kupienie innego kompa do poduszek.. jak tak to jak kupic by bylo ok ?)

Edytowane przez gizmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może weź wrzuć zdjęcia tych foteli lepiej (skup się na bocznej stronie oparcia od strony drzwi)... Przecież carfit napisał że poduszki powinieneś mieć w swoim aucie, czyli i instalacja być powinna... Zresztą kolega wyżej wrzucił Ci zdjęcie foteli z poduszkami (kliknij w 600 w poście pitera) doskonale na nich widać naszywkę z napisem airbag... takie amsz fotele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro wg carfita powinieneś mieć poduszki a masz kubełki to wygląda na to że ktoś zmienił fotele... musisz odszukać wtyczkę gdzieś na podłodze, może ktoś Ci napisze jak ona wygląda i w jakich okolicach jej szukać i wpiąć opornik imitujący poduszkę. Może nikt tego nie zrobił wcześniej, bo nie znają polskich patentów B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok znalazlem kable :)) teraz jaki opornik tam wpiac 10omow 1,4W ?

 

 

ok 1,5-2,2 ohma

czasem nawet ok 3 ,nie wszystkie poduchy mają taki sam pór ale w tych granicach

 

I skasuj bo nie są błąd bo inaczej nie zgaśnie

 

Jak byś sprzedawał to auto to poinformuj że tak jest tak zrobione, jak oczywiście zrobisz symulacje .

 

A tak na marginesie to gdzie albo kto Ci poda takie informacje o tych 10omow i 1,4W, chyba że ja nie wiem :)

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wepnij opornik ok 2.5 ohma poduszki same zgasna.

sprawdź czy ktoś nie przecial kabelka , bezpiecznika , czy dochodzi 12v do pompy , bo mógł sobie ktos celowo zerzygnowac z ABS . Jeśli nie szukaj pompy ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit w subaru sama zgaśnie ? mało jest aut co ma takie rozwiązanie ale są :D myślałem że w subaru trzeba kasować :blush:

 

Jak tam jest wypinana pompa od sterownika to podaj na nią napięcie i zobaczysz czy silnik pracuje

 

 

Carfit ja się nie znam tak ja Ty, ale jak sprawdzi czy dochodzi napięcie do pompy jak ona dopiero zaczyna pracować ja zaczyna działać ABS (chyba że się podepnie i sprawdzi w trakcie hamowania ,bo tak jest pozbawiona zasilania bo pracowała by cały czas ) chyba że chodzi Ci o zasilenie całego sterownika wraz z pompą

 

Ani ABSu i poduszek w subaru nigdy nie robiłem ,ale tak jest w autach z jakim ma styczność

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest udalo sie !!! Air bag tylko jedno ale 2,2 ohma nie dzialalo ale znalazlem na internecie zw w Stanach wkladaja 30ohm i zadzialalo :))

 

Co do ABS jutro bede szukal ..(bezpiecznik, sprawdze miernikiem czy podaje prad tylko gdzie ? Mam wyjac kostke od instalacji co wchodzi do pompy i tam na czerwonym kablu musi byc napiecie ?? ) a gdzie mam szukac przekaznika od abs ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie to jest z opornikami zależy od auta ,ważne że już spoko :D nawet 3.5 widziałem jak ktoś założył

Ja Ci tego dobrze nie wytłmacze bo tak jak pisałem wyżej ,ale coś może będzie Ci łatwiej

Ale przeważnie w kości co przychodzi do sterownika będziesz miał dwa albo cztery grubsze przewody ,sprawdz czy jest na nich napięcie ale plus to nie wszystko sprawdź masę.to są zsilające pompę bo sterownik jest zasilany cienszymi ale on musi mieć zasilanie bo by nie wykrył takiego błędu tylko było by brak zasilania i nie bał by się z nim połączyć

Przekaznik nie wiem gdzie tam jest :unsure:

 

sprawdzić cały obwód zasilania to podstawa,tak jak Edwin napisał

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit w subaru sama zgaśnie ? mało jest aut co ma takie rozwiązanie ale są :D myślałem że w subaru trzeba kasować :blush:

 

Jak tam jest wypinana pompa od sterownika to podaj na nią napięcie i zobaczysz czy silnik pracuje

 

 

Carfit ja się nie znam tak ja Ty, ale jak sprawdzi czy dochodzi napięcie do pompy jak ona dopiero zaczyna pracować ja zaczyna działać ABS (chyba że się podepnie i sprawdzi w trakcie hamowania ,bo tak jest pozbawiona zasilania bo pracowała by cały czas ) chyba że chodzi Ci o zasilenie całego sterownika wraz z pompą

 

Ani ABSu i poduszek w subaru nigdy nie robiłem ,ale tak jest w autach z jakim ma styczność

 

Tak sama gaśnie :)

Grzesiek nie masz racji co do pompy !!! po pierwsze są tam dwa lub trzy + , w zależności od pompy , po drugie zasilanie jest na stałe do sterownika pompy , a sterownik dopiero zalacza pompę w sensie silnika i mechaniki

 

Jest udalo sie !!! Air bag tylko jedno ale 2,2 ohma nie dzialalo ale znalazlem na internecie zw w Stanach wkladaja 30ohm i zadzialalo :))

 

Co do ABS jutro bede szukal ..(bezpiecznik, sprawdze miernikiem czy podaje prad tylko gdzie ? Mam wyjac kostke od instalacji co wchodzi do pompy i tam na czerwonym kablu musi byc napiecie ?? ) a gdzie mam szukac przekaznika od abs ?

Przekaźnik abs jest zintegrowany z elektronika przy pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie mam ,wcale się nie sprzeczam ,nigdy si nawet jej nie przygladałem jak tak jest w subaru

Jest na stałe ale w kości i da się ją wypiąć jak dobrze CI rozumiem ?

To Tobie chodził o sprwdzenie zasilania na sterownik ? czy już na wyjściu ze sterownika na pompę ?

 

a sterownik dopiero zalacza pompę w sensie silnika i mechaniki

 

Jasna sprawa Edwinie :)

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek napięcia na sama pompę praktycznie nie sprawdzisz , bo wychodzą ze sterownika i są zabudowane , owszem jest możliwe ale trzeba trochę się już znać na tym . Napiecia do kostki musi sprawdzić w instalacji , najlepiej wziąć schemat , miernik czy żarówke i sprawdzić po kolei

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...