adamusmax Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 witam, w moim GT MY97 zaczyna szwankowac sonda lambda - zdarza sie - zycie. mam pytanie czy ktos kiedys pobowal wsadzic uniwersalna sonde? mam dojscie do nowych uniwersalnych sond DELPHI fabryka w Rochester k/Nowego Jorku, za dobre pieniadze. Sondy sa 1,2,3,4 przewodowe. Jedyna akcja jest taka ze trzeba przelozyc koncowa wtyczke z orginalnej sondy do tej uniwersalnej. dlatego zapytowywyje sie Sznownych Forumowiczow, czy ktos sie z czyms takim zetknal, a moze uzywal i jak to sie sprawuje. a zapomnialem dodac, ze sondy maja 2 rodzaje obsadzenia. pozrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 witam, w moim GT MY97 zaczyna szwankowac sonda lambda - zdarza sie - zycie. mam pytanie czy ktos kiedys pobowal wsadzic uniwersalna sonde? mam dojscie do nowych uniwersalnych sond DELPHI fabryka w Rochester k/Nowego Jorku, za dobre pieniadze. Sondy sa 1,2,3,4 przewodowe. Jedyna akcja jest taka ze trzeba przelozyc koncowa wtyczke z orginalnej sondy do tej uniwersalnej. dlatego zapytowywyje sie Sznownych Forumowiczow, czy ktos sie z czyms takim zetknal, a moze uzywal i jak to sie sprawuje. a zapomnialem dodac, ze sondy maja 2 rodzaje obsadzenia. pozrawiam Co do zamiennikow to dzialaja calkiem niezle z Boscha(wg katalogu) do GT, od oryginalu rozni sie tym ze pracuje w wezszym zakresie(0,1-0,9V, oryginal 0,1-1V,ale w niczym to nie przeszkadza) i trzeba przelozyc ori wtyczke do kabelkow zamiennika(to tez nie problem-mozna to zrobic w prosty sposob za pomoca zlaczek do lutowania) Zamiennik laczymy w nastepujacy sposob: Ori bialy przewod z czarnym zamiennikiem, ori czarny z bialym zamiennikiem i ori czerwony z bialym zamiennikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 komanch dzieki za info, z tego rozumuje ze sonda w GT jest 3 przewodowa. a mam pytanie czy orientujesz sie jakie jest jej obsadzenie? cos mi koles mowil ze sa sondy z kolnierzem i bez ? a spotkales sie z sondami Delphi? niby to amerykanckie, tylko pytanie czy amerykanczycy maja pojecie o elektronice bo ich auta to tak zbytnio elektroniki w obie nie maja z jednej strony to chyba plus bo wlosi tez nie maja pojecia o elektronice a pakuja ja do alf, fiatow itp. i to chyba na dobre nie wychodzi :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 A czym przejawia się niesprawność sondy ? Pytam - bo na ostatnije regulacji gazu Panowie coś na początku mruczeli o tym, że chyba sonda jest popsuta, chociaż potem okazało się że jednak nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 sonda bada sklad mieszanki n apodstawie analizy spalin, jezeli sonda jest walnieta to moze podawac sygnal na zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanke czyli albo nagar i wypalanie gniazd zaworow lub brak mocy - czyjakos tak ale sie wymadrzylem hehe, ale to chyba jakos tak bylo, mysle ze dokladne opisy znjdziesz tu na forum. po prostu musisz podjechac i zbadac na kompie to wtedy to wyjdzie, u mnie na pewno zaczyna juz szwankowac bo potwierdzil to moj mechanik po podlaczeniu do komputerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ok rozumiem teorie i rozumiem że wyjdzie przy badaniu komputerowym. A jak w praktyce, w jeździe się to przejawia ? Bezobjawowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 no niestety nie. u mnie troche na mocy ubylo i ostatnio tylko lekkiego wstydu narobilem dwom bawarom spod swiatel (troche kozaczyli, palili gumy na skrzyzowaniu - wiec postanowilem ich troche osmieszyc, ze rodzinne, czerwone kombi ich objezdza) a wczesniej to takich panow objezdzalem az milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 komanch dzieki za info, z tego rozumuje ze sonda w GT jest 3 przewodowa. a mam pytanie czy orientujesz sie jakie jest jej obsadzenie? cos mi koles muwil ze sa sondy z kolnierzem i bez ? Witam! O ile dobrze sie orientuje, to jest to zwykla trojprzewodowa, waskopasmowa sonda cyrkonowa (nie tytanowa) z 18mm gwintem (zakres napiec: 0,1 - 0,9V). Wywalilo mi kiedys blad sondy, ale po przeczyszczeniu kabli z soli i blota blad sie juz nie powtorzyl. Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 pin555 a jak to sie u Ciebie objwialo? w sensie zachowania auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 pin555 a jak to sie u Ciebie objwialo? w sensie zachowania auta? Wlasciwie, to... nijak. Przy spokojnej jezdzie ~140km/h na autostradzie nagle sie zapalil check engine. Po chwili, po dodaniu gazu zgasl. Wieczorem zdiagnozowalem, rano przeczyscilem przewody lambdy i od tej pory sie nie powtorzylo (3000km+) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi