Jump to content

Jakie AMORTYZATORY na tył jeśli z przodu są OEM'owe - WRX sedan


lyssy23
 Share

Recommended Posts

Witam, jakie amortyzatory założyć do tyłu skoro z przodu są OK i nie ich będę zmieniał?

W grę wchodzą KYB (KAYABA) EXCEL-G lub ULTRA-SR, a może SACHS?

Innymi słowy: które z powyżsych odpowiadają OEM'owym - pewnie excel-g ale potwierdźcie.

Czy w ogóle ma sens zakładanie bardziej sportowego amora (ultra-sr) jeśli z przodu zostanie OEM?

 

A co jeśli mam krótsze sprężyny? (wydaje mi się że takie mam), będzie to miało wpływ na amortyzatory?

 

AA i już pytałem, ale może ktoś jeszcze potwierdzi czy do MY02 będą pasować wszystkie amory z new age'ów MY01-07?

 

Pozdrawiam

Edited by lyssy23
Link to comment
Share on other sites

OEM`owym odpowiadają chyba exel-g, ale ja bym zakładał ULTRA-SR, najlepiej 4 na raz ;) Ultra-Sr z tego co mi się wydaje to odpowiednik seryjnych amorów montowanych w STi. W swoim WRX założyłem 4 amorki na grubej sztycy z STi i prowadził się o wiele lepiej niż na AGX`ach które miałem założone wcześniej.

Link to comment
Share on other sites

KYB ULTRA-SR dedykowany do wrx różni się zasadniczo od tego dedykowanego do STI? Numery wg katalogu są inne ale czy w praktyce się zasadniczo rożni?

KYB Ultra-SR do STI są upside down, a do WRX nie.

PS. Ultra-SR dedykowanych do WRX nie miałem okazji testować (być może są jak oem, skoro te dedykowane do STi są jak seria STI), ale miałem w wrxie kiedyś z przodu oem, a z tyłu agx i te agx-y ustawione na "1" (miękko) - jechały porównywalnie z przodem.

Choć teraz AGXów bym już nie kupił, nie warto, w tej samej cenie są Ultra-SR.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...