kozalka Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam serdecznie, Od kilku miesięcy jeżdżę OBK 2,5XT'05 z usa (benzyna i lpg). Gaz założył poprzedni właściciel, niedawno wymieniane były wtryski, wszystkie przewody, zwiększana pojemność butli. Spalanie jest wporządku jak na 2,5 litra i turbinę (<15l gazu). Niestety mam dwa zastrzeżenia: 1. Często czuć gaz w samochodzie (przed przełączeniem na gaz i czasem po tym jak mu "depnę") 2. Czasem (nie zawsze) przy mocnym przyśpieszeniu przełącza na benzynę a potem nie chce wrócić na gaz (przełączy się dopiero po ponownym uruchomieniu) Teoretycznie wszystko jest szczelne, znajomy mechanik sugerował że winny może być reduktor ("silver") za słaby na 250KM. Jeśli macie pomysł co z tym zrobić proszę o pomoc pozdrawiam Ag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 kozalka, proponuję zadać wszystkie możliwe pytania dotyczące zasilania LPG w Twoim samochodzie o tutaj :arrow: viewtopic.php?f=26&t=102284&start=4300 Przyjęliśmy skądinąd słuszną zasadę nie dublowania tematów :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozalka Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 oki, przekleiłam, może tego usunąć? pozdrawiam Ag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jezeli mowisz o KME silver to IMO jest zdecydowanie za slaby, kiedys czytalem ze nawet w Nubirach 2.0 nie wyrabia. U mnie przy max obciazeniu potrafi sie przydlawic. Jest prosty sposob na sprawdzenie, jezeli masz kabelek lub podjedziesz do gazownika to trzeba sie przejechac przy podlaczonym laptopie i sprawdzic czy max obciazeniu podcisnienei nie spada za bardzo (AFAIR <1bar). Gazownik bedzie wiedzial o co chodzi. Jezeli cisnienie spada, to nie ma mozliwosci aby podal LPG tyle ile trzeba w danej chwili. Odnosnie smierdzenia, to pierwsze co bym zrobil to podokrecac mocno sruby reduktora, tez tak mialem 2x ze po zgaszeniu posmiardywalo gazem, pomoglo docisniecie. Jezeli to nie pomoze to standardowa procedura u gazownika, czyli psikanie plynem lub mydlem z woda na przewody, reduktor, wtryski itd. Cos musi w koncu pokazac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi