Skocz do zawartości

kozalka

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    kobieta
  • Skąd
    gdzieś pomiędzy Łodzią a Częstochową
  • Auto
    Subaru Legacy Outback 2.5XT USA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kozalka

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam u mnie też tak było na początku sprawdź czy nie ubywa płynu w chłodnicy. Jeśli układ chłodniczy jest sprawny to może być uszczelka pod głowicą. pozdrawiam Aga
  2. Witam serdecznie Już pozałatwiane.... dziękuję wszystkim za pomocne posty, już piszę co się działo... jak się okazało.. chłodnica była po regeneracji i nie wytrzymała... po wymianie...nic nie szwankuje i ja już na swoje auto nie narzekam pozdrawiam Ag
  3. kozalka

    Rozbiórka środka OBK

    Dziękuje za wskazanie drogi
  4. kozalka

    Rozbiórka środka OBK

    Witam Mam prośbę, czy może ktoś ma instrukcję jak rozebrać kokpit w OBK, tak żeby dostać się do nagrzewnicy? pozdrawiam Ag:)
  5. Witam W moim OBK od jakiegoś czasu nie wszystko gra... Najpierw ogrzewanie po stronie pasażera zaczęło działać tylko wtedy gdy dość szybko jadę (bez zwalniania ), później to samo zaczęło się po mojej stronie. Przez ostatnie parę dni zauważyłam że temperatura silnika jest ponadto co zwykle... a dziś temperatura po przejechaniu krótkiego odcinka temperatura bardzo wzrosła i okazało się że nie mam już płynu w chłodnicy.... proszę radźcie.... czy te wszystkie objawy mają coś ze sobą wspólnego? aha gdy zaczęły się kłopoty pojechałam do znajomego mechanika i po rozebraniu części kokpitu po stronie pasażera stwierdził że część elektroniczna i siłowniki przy nagrzewnicy działają... pozdrawiam i z góry dziękuję Ag
  6. kozalka

    LPG w Subaru

    Witam serdecznie już raportuję co się stało otóż rzeczywiście była nieszczelność ale w podobno trudno ją było wypatrzeć, oczywiście zmieniłam reduktor na mocniejszy i .... nie zapeszając jeździ super nic nie śmierdzi, nie dławi się, bez stresu w wyprzedzaniu tak więc wszystkim dziękuje za pomoc i poradę pozdrawiam Ag
  7. kozalka

    Subaru Outback USA

    hej ja też w sumie nie narzekam a mam amerykańską wersje
  8. to sprawdz bezpieczniki i wtyczki zasilające. te ostatnie bywa, że śniedzieją. hej Mam może banalne pytanie ("ale ja kobieta jestem ") gdzie w obk są bezpieczniki i wtyczki zasilające bo w moim wcale ogrzewanie tylniej szyby nie działa... pozdrawiam serdecznie Ag
  9. kozalka

    LPG w Subaru

    Dziękuje Grzesiek_67 i antikos za pomoc Masz racje Grzegorz: Stag4 nie Tag4 HANA jest niebieska więc nie jest źle Cóż począć trzeba wymienić co konieczne i już... Odezwę się po wymianach z opisem rezultatu Pozdrawiam Ag
  10. kozalka

    LPG w Subaru

    Dziękuje i już opowiadam więcej Wtryskiwacze są HANA, sterownik TAG4. Wg gazownika który to zakładał już dwa razy wzbogacał mieszankę :/ i troche mnie zmartwiłeś bo na tym reduktorze bez regulacji autko troche już jeździło. a z tego co wiem to auto nie było sprawdzane pod kątem AFR w pełnym zakresie obciążeń, to u gazownika czy w serwisie? Pozdrawiam Ag
  11. kozalka

    Instalacja lpg w Obk

    oki, przekleiłam, może tego usunąć? pozdrawiam Ag
  12. kozalka

    LPG w Subaru

    Witam serdecznie, Od kilku miesięcy jeżdżę OBK 2,5XT'05 z usa (benzyna i lpg). Gaz założył poprzedni właściciel, niedawno wymieniane były wtryski, wszystkie przewody i zwiększana pojemność butli. Spalanie jest wporządku jak na 2,5 litra i turbinę (<15l gazu). Niestety mam dwa zastrzeżenia: 1. Często czuć gaz w samochodzie (przed przełączeniem na gaz i czasem po tym jak mu "depnę") 2. Czasem (nie zawsze) przy mocnym przyśpieszeniu przełącza na benzynę a potem nie chce wrócić na gaz (przełączy się dopiero po ponownym uruchomieniu) Znajomy mechanik sugerował że winny może być reduktor ("silver") za słaby na 250KM. Jeśli macie pomysł co z tym zrobić proszę o pomoc pozdrawiam Ag
  13. kozalka

    Instalacja lpg w Obk

    Witam serdecznie, Od kilku miesięcy jeżdżę OBK 2,5XT'05 z usa (benzyna i lpg). Gaz założył poprzedni właściciel, niedawno wymieniane były wtryski, wszystkie przewody, zwiększana pojemność butli. Spalanie jest wporządku jak na 2,5 litra i turbinę (<15l gazu). Niestety mam dwa zastrzeżenia: 1. Często czuć gaz w samochodzie (przed przełączeniem na gaz i czasem po tym jak mu "depnę") 2. Czasem (nie zawsze) przy mocnym przyśpieszeniu przełącza na benzynę a potem nie chce wrócić na gaz (przełączy się dopiero po ponownym uruchomieniu) Teoretycznie wszystko jest szczelne, znajomy mechanik sugerował że winny może być reduktor ("silver") za słaby na 250KM. Jeśli macie pomysł co z tym zrobić proszę o pomoc pozdrawiam Ag
  14. kozalka

    Opinie o serwisach

    Witam Jestem świeżą posiadaczką OBK 2,5XT, mieszkam pomiędzy Łodzią a Częstochową i mam pytanie do Subarowiczów napiszcie proszę który serwis subaru polecacie Łódź czy Częstochowa? a może znacie jakieś inne miejsca w tych miastach gdzie można się podpiąć pod komputer i sprawdzić "check engine"? Pozdrawiam :) 8) Ag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...