alcyone Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 w instrukcji obsługi legacy, napisano że filtr paliwa wymieniać często, a w serwisie aso że wcale, no i co tu zrobić, jeździć 800.000tys km na jednej pompie i filtrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 w instrukcji obsługi legacy, napisano że filtr paliwa wymieniać często, a w serwisie aso że wcale, no i co tu zrobić, jeździć 800.000tys km na jednej pompie i filtrze? siema alcyone! dawno Cię nie było... :| The Forum nie było przez ten czas takie samo... :| co słychać, co u żony, dziecko zdrowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 A ja zapytam przewrotnie - to wyprodukowano juz takie Subaru, co 800tys. bez remontu zrobi? Albo w ogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 moje tyle zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 http://www.subaruhighmileageclub.com/miles500000.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 ale te piękne przebiegi są możliwe tylko w autach które powstawały w latach 90 dzisiejsze auta niestety są tak produkowane by po 5-7 latach lub po 300k km ( w najlepszym przypadku) wywalić na złom i kupić nowe a swoją drogą jakie zaskoczenie mnie złapało jak 2 tyg temu w Egipcie widziałem Peugeot 204 z lat 60 w świetnym stanie, zero oznak rdzy i zniszczenia - jednak francuzy potrafią robić auta tylko, że one do naszego klimatu się nie nadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 ale te piękne przebiegi są możliwe tylko w autach które powstawały w latach 90 dzisiejsze auta niestety są tak produkowane by po 5-7 latach lub po 300k km ( w najlepszym przypadku) wywalić na złom i kupić nowe a swoją drogą jakie zaskoczenie mnie złapało jak 2 tyg temu w Egipcie widziałem Peugeot 204 z lat 60 w świetnym stanie, zero oznak rdzy i zniszczenia - jednak francuzy potrafią robić auta tylko, że one do naszego klimatu się nie nadają wcieplym klimacie kazdy samochod bedzie bez rdzy , ostanio znajomy sprowadzil sl450 z 1969 rok z californi , samochod z przebiegiem 104tys mil wygladal jakby dopiero fabryke opuscil )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 uzy zaworowe zrobione na bajecznej +kable electrospark 0K677(app905) + świece denso K20PR-U11#4 3121#4 RESISTOR D14 co myślicie o tych kablach ,wcześniej miałem jakieś packard ,świece były wcześniej NGK R (BKR5E) offtop niżej: zamówiłem już filtr paliwa ,z nr. vin wychodzi że w moim jest papierowy.w innych egzemplarzach mogą być z siatki. zakładam w listopadzie przy okazji wymiany rozrządu z pompą wody.i wracam do castrola, bo jak jeździł 300tysi na castrolu to już taki syf jest w srodku ze jak to puści teraz od tych olejów z dodatkami ala "vanish" to będzie źle. więc wylewam shella hellix i dam coś z castrola tylko co ?może magnatec, bo te edge to może rozpuszczą coś, jak myslicie. po regulacji luzu i przeczyszczeniu przepustnicy muszę zmienić jeszcze na pb 95 bo na pb98 muli podobno ngk są teraz made in france a denso made in japan dlatego wolałem denso, te ngk v to pasują bo ja miałem ngk r? czaki? -- Wt paź 23, 2012 9:00 am -- a przewody to jakie polecacie, na bajecznej mówią że czy ma gaz czy nie to luz co 40-50 tysi km, świece co tyle samo kable trochę dłużej, a ja myślalem że luz co 100tysi km te packard to oem są chyba?a te electro spark mocno trzymają nie luzują się i w ogóle oki są? na tym zdjęciu w poprzednim poście jak wół jest napisane VALVE CLEARANCE /100.000km więc luz co 100tysi km tak?CHYBA ŻE 4 gen. już nie ps. czytałem na amerykańskim forum że oem czyli packard ma lepsza opornośc na kablach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy83 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Dzisiaj wyjąłem filtr paliwa i jest tak czarny jak smoła i pytanie brzmi,jakie są objawy zabrudzonego (czytaj zużytego) filtra,mój przebieg 214000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 przebieg 214000 km. Może nie był nigdy wymieniany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy83 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Bardzo prawdopodobne. Chodzi o to,że autko chodzi dobrze, no może poza tym,że rano jak jest zimny to musi zakręcić chwilkę dłużej, żeby chwycił ale nie wiem czy to ma związek z filtrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się