lacky3pl Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 umnie wywala na zimnym blad sondy 1 wiec prawdopodobnie sonda padnieta.spalanie ok 18l gazu w miescie przy delikatnym dawaniu w piec .dodam ze automat to moze dlatego tez tuzo pali.a z zaworami to nie wiem mam 75tys mil najechane wiec nie wiem czy ktos robil je . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrzabrally Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam. Panowie mam identyczne objawy. Impreza 2.0 GX 2003 rok 125 KM z LPG. Dopóku się nie zagrzeje do pełnej temperatury gaśnie. Jak już zgaśnie to kręci jakby niemiał kompresji. Po dogrzaniu igiełka. Problem w tym, że kiedy mówię mechanikom, że zawory do regulacji, mówią NIE MA PROBLEMU. Kiedy mówię, że najprawdopodobniej regulacja na płytki... nie bardzo chcą działać i raczej dają do zrozumienia, żebym jechał do kogoś innego. Boję się trochę zostawiać auto jak nie są pewni czy sobie poradzą. Czy bez rozbierania można sprawdzić np po VINie jaka jest regulacja (płytki czy śrubka)??? HELP:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Czy bez rozbierania można sprawdzić np po VINie jaka jest regulacja (płytki czy śrubka)??? Jak jeden wałek (a chyba to SOHC) to śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrzabrally Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jeden wałek? Chyba dwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jeden wałek? Chyba dwa... Otwórz maskę i policz. 1 wałek - śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 125 to SOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrzabrally Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Przepraszam, ale mówimy w takim razie o jakim wałku? Bo jeśli rozrządu to chyba dwa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Przepraszam, ale mówimy w takim razie o jakim wałku? Bo jeśli rozrządu to chyba dwa.. Jeden na głowice, czyli SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrzabrally Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A no to wiem, jeden. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrzabrally Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 REWELACJA!!! Dziękuję za pomoc. Oczywiście okazały się śrubki (koszt 250zł). Samochód ożył na nowo. Pracuje bardzo równo, zmienił się dźwięk, dostał chyba nawet więcej mocy......SUPER...i oczywiście nie gaśnie na zimnym. Zawory wydechowe były bardzo ciasno. Nie zakładam nowego tematu bo może coś chłopaki rozpięli. Zapalił się check...podpiąłem komputer i wywaliło błąd P0519 Idle Control Malfunction (fail-safe). Podobno to może coś od czujnika biegu jałowego, ale szczerze nawet nie wiem w którym miejscu się on znajduje... Chyba, że jest coś innego co mogli ruszyć przy regulacji zaworów.. Bardzo proszę o jakieś rady zanim odstawię Subarkę znowu do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmok Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Witam Od jakiegoś czasu co około 250km również pojawia mi się błąd P0519... (Forester 2003 SOHC EJ201 125KM). Przeczyściłem przepustnicę wraz z zaworem, czujnikiem położenia przepustnicy, natomiast czujnika boost bałem się czymkolowiek zalewać, bo nie wiem co ma w środku - w każdym razie poza kostką przyłączeniową ma mały króciec (z dziurką) który siedzi w korpusie przepustnicy. Niestety po przejechaniu w/w odcinka p0519 pojawił się na nowo Na anglojęzycznych forach piszą różne rzeczy na ten temat, od czujników przepustnicy, poprzez czujnik biegu jałowego, a skończywszy na popękanym korpusie silnika :/// @Jastrzabrally - rozwiązałeś swój problem? a może ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się z podobnym problemem? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie porady Marek M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmok Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zapalił się check...podpiąłem komputer i wywaliło błąd P0519 Idle Control Malfunction (fail-safe). Podobno to może coś od czujnika biegu jałowego, ale szczerze nawet nie wiem w którym miejscu się on znajduje... Chyba, że jest coś innego co mogli ruszyć przy regulacji zaworów.. Bardzo proszę o jakieś rady zanim odstawię Subarkę znowu do mechanika. Witam, czy problem został rozwiązany? Ja niestety cały czas borykam się z p0519 Powoli zaczynam go ignorować i kasuję niezwłocznie po tym jak się zaświeci check, ale ostatnio zapala mi sie niemalże codziennie - dodam że na ZIMNYM silniku w drodze do pracy. Pozdrawiam! Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się