KratekPL Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Witam, czy do imprezy GD my06 2.0 160km podpasowałby wydech od STI? Jak tak to czy z każdego rocznika czy tylko od tych które były 2.0? W częściach dałem ogłoszenie że kupie kolektor nierownoodleglosciowy, chce ulepszyć dźwięk i nie zepsuć osiągów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Tylny tłumik od STi new age na pewno pasuje P&P (wiem, bo miałem). Centerpipe też powinien pasować, gdyż kształt mają identyczny. Natomiast odcinek przed katalizatorem - nie wiem, ale stawiam, że nie (z uwagi na obecność turbo kolektor jest inny, jest uppipe i downpipe). Słyszałem hawka NA z różnoodległościowym kolektorem i brzmienie było bajka. Ale niestety właścicielka mówiła o pogorszeniu osiągów :!: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KratekPL Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 więc może po prostu pójść w kierunku zmiany środka i tyłu żeby nie pogorszyć osiągów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 KratekPL, tak jest najłatwiej bo P&P (dodatkowo odpada problem z 2 sondami lambda) i najefektywniej. Osiągi pozostaną, a dźwięk ulegnie zdecydowanej poprawie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Licz sie z tym, ze jesli zmienisz srodek i tyl, to mozesz pogorszyc osiagi. Do jest N/A, wydech liczony jest (teoretycznie) pod glowice, rozrzad, mape. Z mojego doswiadczenia odetkanie wydechu w N/A daje znaczna poprawe na wysokich obrotach (u mnie aktualnie dokreca do odcinki bez najmniejszych oznak spadku momentu obrotowego!) ale niestety na 2000 rpm nie da sie przyspieszac, zaczyna jechac od 2500, od 3000 ciagnie rowno do konca. Zastanow sie zatem co jest Ci potrzebne. Ja przestawiam sie na ciaganie przyczepy i wracam do seryjnego kolektora, obecny rurowy z dlugimi "galazkami" bedzie do sprzedania. Chcesz glosniej, to wywal srodkowy tlumik, ew. w jego miejsce daj przelotowy. Mozesz tez pozbyc sie drugiego katalizatora (o ile jest). Tylny tlumik komorowy jest jak najbardziej OK. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KratekPL Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 pomuki poleciały czyli wnioskuje że: zmiana kolektora głupota, zmiana środkowego też głupota, zmiana końcowego dobra sprawa jak ktoś szaleć lubi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Moim zdaniem bezpieczniej zmienic srodkowy niz koncowy. Zbyt luzny koncowy pozbawic moze "back pressure", a koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne Ale z tego co zrozumiałem Kratkowi chodzi o OEM STi, a z nim problemu "luźności" nie będzie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KratekPL Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 myślałem najpierw żeby odkupić od znajomego oem sti ale wpadło mi jeszcze bardzo w oko to... viewtopic.php?f=16&t=157003&view=unread#unread czy to będzie u mnie działać jak należy? Pozdrawiam i proszę o waszą opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 KratekPL, jak już Ci pisali koledzy wyżej ... załóż oem backbox z sti, (lub ew. prodrive) ... a przeloty, zwłaszcza te 3" zostaw do aut z turbo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zbyt luzny koncowy pozbawic moze "back pressure", a koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne. Chyba, że założy się mojego HKSa z bańką kompensacyjną. viewtopic.php?f=16&t=150984&view=unread#unread 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się