KratekPL Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Witam, czy do imprezy GD my06 2.0 160km podpasowałby wydech od STI? Jak tak to czy z każdego rocznika czy tylko od tych które były 2.0? W częściach dałem ogłoszenie że kupie kolektor nierownoodleglosciowy, chce ulepszyć dźwięk i nie zepsuć osiągów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Tylny tłumik od STi new age na pewno pasuje P&P (wiem, bo miałem). Centerpipe też powinien pasować, gdyż kształt mają identyczny. Natomiast odcinek przed katalizatorem - nie wiem, ale stawiam, że nie (z uwagi na obecność turbo kolektor jest inny, jest uppipe i downpipe). Słyszałem hawka NA z różnoodległościowym kolektorem i brzmienie było bajka. Ale niestety właścicielka mówiła o pogorszeniu osiągów :!: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KratekPL Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 więc może po prostu pójść w kierunku zmiany środka i tyłu żeby nie pogorszyć osiągów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 KratekPL, tak jest najłatwiej bo P&P (dodatkowo odpada problem z 2 sondami lambda) i najefektywniej. Osiągi pozostaną, a dźwięk ulegnie zdecydowanej poprawie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Licz sie z tym, ze jesli zmienisz srodek i tyl, to mozesz pogorszyc osiagi. Do jest N/A, wydech liczony jest (teoretycznie) pod glowice, rozrzad, mape. Z mojego doswiadczenia odetkanie wydechu w N/A daje znaczna poprawe na wysokich obrotach (u mnie aktualnie dokreca do odcinki bez najmniejszych oznak spadku momentu obrotowego!) ale niestety na 2000 rpm nie da sie przyspieszac, zaczyna jechac od 2500, od 3000 ciagnie rowno do konca. Zastanow sie zatem co jest Ci potrzebne. Ja przestawiam sie na ciaganie przyczepy i wracam do seryjnego kolektora, obecny rurowy z dlugimi "galazkami" bedzie do sprzedania. Chcesz glosniej, to wywal srodkowy tlumik, ew. w jego miejsce daj przelotowy. Mozesz tez pozbyc sie drugiego katalizatora (o ile jest). Tylny tlumik komorowy jest jak najbardziej OK. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KratekPL Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 pomuki poleciały czyli wnioskuje że: zmiana kolektora głupota, zmiana środkowego też głupota, zmiana końcowego dobra sprawa jak ktoś szaleć lubi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Moim zdaniem bezpieczniej zmienic srodkowy niz koncowy. Zbyt luzny koncowy pozbawic moze "back pressure", a koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne Ale z tego co zrozumiałem Kratkowi chodzi o OEM STi, a z nim problemu "luźności" nie będzie na pewno Link to comment Share on other sites More sharing options...
KratekPL Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 myślałem najpierw żeby odkupić od znajomego oem sti ale wpadło mi jeszcze bardzo w oko to... viewtopic.php?f=16&t=157003&view=unread#unread czy to będzie u mnie działać jak należy? Pozdrawiam i proszę o waszą opinie Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 KratekPL, jak już Ci pisali koledzy wyżej ... załóż oem backbox z sti, (lub ew. prodrive) ... a przeloty, zwłaszcza te 3" zostaw do aut z turbo :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Zbyt luzny koncowy pozbawic moze "back pressure", a koncowe przelotowe od STI sa zwykle luzne. Chyba, że założy się mojego HKSa z bańką kompensacyjną. viewtopic.php?f=16&t=150984&view=unread#unread 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now