Jump to content

regulacja zaworów w klasyku turbo?


tzd

Recommended Posts

Czy w gc8 sti v3 (GC8D4ED) są zawory na szklanki czy na płytki, i konieczne jest wyjęcie / podniesienie silnika do ich regulacji?

 

jakie powinny być "książkowe" luzy ?

Link to comment
Share on other sites

Wiem że w v2 MY96 są płytki, w Twoim nie wiem, ale podejrzewam że też będą, z mojego doświadczenia wiem że lepiej silnik wyciągnąć gdyż nie jest to tak dużo roboty, bardzo ułatwi Ci prace, gdyż jest tam ciasno :twisted: luzy znajdziesz w jakiejś serwisówce, na pewno na forum ktoś ma, ja mam jak coś do 96r

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

w sti v3 regulacja jest na płytki, myśle ze dało by sie to zrobić bez wyjmowania silnika, ja sprawdzałem luzy z silnikiem na stole.

W serwisówce słabo jest ze znalezieniem wartości luzu bo gteki są na hydraulice tak? Nie znalazłem serwisówki do sti. Gdzieś na forum widziałem ze w subaru na ssących +/- 0,2 a na wydechu +/- 0,25 ale mogę sie mylić bo juz nie pamietam dokładnie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...