mawer Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam, Z góry przepraszam, wiem podobne tematy pojawiały się wielokrotnie ale jakoś jednoznacznie nie mogę podjąć decyzji, którego outbacka wybrać dla siebie, pomimo wielu godzin studiowania forum. Autko zamierzam używać do jazdy na co dzień we Wrocławiu, trasy do 200km związane z wypadami na rybki. Na 100% - autko natychmiast zagazuję. Zastanawiam się nad Outbackiem III generacja, choć po głowie chodzi mi również możliwość sprowadzenia IV generacji. Silnik, no właśnie tu mam rebus, co prawda H6 kusi osiągami jednak ze względu na LPG i regulację luzów itp. odpuszczam sobie, 2.5 T w zasadzie też... Pozostał 2.5 wolnossak i idąc tą drogą 2 wersje skrzyń ASB i Manualna. Problem w tym, że do tej pory poruszam się passatem b5 w automacie jak również jeep'em i jakby nie było stałem się bardzo wygodny Czytając forum natrafiłem na opinie, że 2.5 w automacie trzeba mocno deptać żeby jechało, ale też takie, że autko jeździ poprawnie Jak to faktycznie jest ? I tu proszę o opinie użytkowników. Jak ta poprawność jazdy ma się do 130km TDI w automacie? Czy mimo wszystko lepiej w tej wersji silnikowej wybrać manual ? Czy może lepiej poszukać czegoś w USA z IV generacji z CTV ? Obydwie generacji podobają mi się Z góry dziękuję za odpowiedzi, Mawer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Przede wszystkim będzie to zupełnie inna charakterystyka silnika - nie będziesz miał tyle momentu, przy niskich obrotach szczególnie. Ja bym sugerował (jeśli długo tym passkiem jezdziles) żebyś się najpierw wspomnianym wolnym ssakiem przejechał, bo może się okazać, ze Ci w ogóle nie podpasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czy może lepiej poszukać czegoś w USA z IV generacji z CTV ? CVT ma upośledzony napęd. Zwykłe 4EAT jest pod tym względem lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawer Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 czyli tdi lepiej się zbiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Żeby jechał trzeba go (n/a) wysoko kręcić, a poza tym nawet jeśli ma na papierze lepszy czas do setki, niż np TDI, to nie masz takiego wrażenia, bo nie ma turbo i tego pier...uderzenia Ale ogólnie samochód bardzo fajny, mnie chodzi tylko o to, ze cieżko komuś dopasować silnik i skrzynię przez internet - uważam, ze trzeba się samemu samochodem przejechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba-epp11 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jak chcesz gazować to polecam Outback 2.5 w automacie. Bez problemu zrobisz to we Wro w zakładzie który zagazował już niejedno Subaru.Nie wiem jak się jeździ 130 TDI , bo nigdy takim nie śmigałem więc nie mam porównania. Ja przesiadłem się z 1.3 - 75KM i dla mnie jest OK, choć czasem przy wyprzedzaniu przydało by się więcej mocy. Jak auto ma służyć do normalnej ,jazdy + wypad nad wodę to nie widzę lepszego rozwiązania. Sam często siedzę nad jeziorem i dojazd offroadem po błocie i dziurach jest bezproblemowy. O zimie , śniegu i zaspach nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się