cyranka80 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 W moim Forku dość znacznie falują obroty. Najpierw dojechały do 1,5, potem do 2 tys, następnie spadły trochę do ponad tysiąca, potem znów 2,5 tys! Za każdym razem, gdy zatrzymywałam sie na światłach, było od 1 - 1,5 tys do 2 - 2,5 tys. Po czym jakąś godzinę postał na parkingu zapalił równo, było trochę poniżej tysiąca (trochę wówczas drży), jakiś czas sie to trzymało, po czym skakało do 1,5 tys!. I tak cały czas. Mam zamontowany LPG, ale gdy go wyłączyłam, było dokładnie tak samo. Co się stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 A rozłączałeś może nie dawno akumulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyranka80 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 A rozłączałeś może nie dawno akumulator? Nie rozłączałam. A dlaczego rozłączenie akumulatora ma jakieś znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Bo to resetuje ustawienia ECU. Po tej operacji silnik się na nowo kalibruje - zwykle to pomaga. Czy czyściłeś np. przepustnicę? Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyranka80 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Bo to resetuje ustawienia ECU. Po tej operacji silnik się na nowo kalibruje - zwykle to pomaga. Czy czyściłeś np. przepustnicę? Jaki masz przebieg? Przebieg 220k km. Na razie nic nie ruszałam. Samochód był u mechanika, mówiłam, że te obroty falują, ale jemu jakoś nie falowały, wiec zostawił. Miał też sprawdzić elektronikę i powiedział, że wszystko jest ok. Masakra. Spróbuje z odłączeniem akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Podjedź do któregoś ASO (jesteś z Warszawy masz spory wybór - ja proponuję ASO A. Koper) i niech sprawdzą gdzie jest problem. Czyszczenie przepustnicy to koszt trochę ponad 300 zł, a robi cuda . Moim zdaniem to załatwi temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyranka80 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Podjedź do któregoś ASO (jesteś z Warszawy masz spory wybór - ja proponuję ASO A. Koper) i niech sprawdzą gdzie jest problem. Czyszczenie przepustnicy to koszt trochę ponad 300 zł, a robi cuda . Moim zdaniem to załatwi temat. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Podjedź do któregoś ASO (jesteś z Warszawy masz spory wybór - ja proponuję ASO A. Koper) i niech sprawdzą gdzie jest problem. Czyszczenie przepustnicy to koszt trochę ponad 300 zł, a robi cuda . Moim zdaniem to załatwi temat. Dzięki i jak czyściłeś tą przepustnicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coquelicot Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Miałem podobna przygód gdy rozladowalem akumulator po zostawieniu lampki w środku. Po ok 200 km sytuacja się normowala. Potwierdzam tez ze czyszczenie przepustnicy pomaga:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk4000 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Po jakim czasie od odłączenia akumulatora ECU się zresetuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coquelicot Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Moim zdaniem od razu po odłączeniu. W każdym razie innym razem wymieniałem żarówkę i ze względu na "pomysłowe" rozwiązanie dostępu do reflektora, musiałem wywlec aku. Krotka przerwa, ale wystarczyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam W Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, mam podobny problem, z tym że u mnie nieraz obroty falują do 1500 a nieraz nawet 4000, problem występuje przeważnie po kilkunastu minutach jazdy, bez różnicy czy na luzie czy na biegu, jak sobie ustali 4000rpm to poprostu przyspiesza na biegu, przeczyściłem przepustnice i silnik krokowy dosyć solidnie, po złożeniu zrobiłem adaptacje tak jak było opisane w innym temacie + nowe świece. nic sie nie poprawiło. Błędy jakie pokazuje komputer to P0031 i P0508, dołączam zapis z ecu explorera. Dodam że zawsze jak go zapale(bez różnicy na temperaturę otoczenia czy to 10 czy 25 stopni C) to wskakuje na około 1800 obrotów, spada do 1500 i jak go zostawie na luzie to obroty spadają wprost proporcjonalnie do temperatury wody, az spadną do 700-800rpm. prosze o pomoc i wskazówki. Auto to: Forester 2.0xt sg Gaz BRC - takie same objawy na gazie i benzynie Przebieg - niby 210'000 ecuExplorer [AG580-1361] 20-06-2017 18h06m26s.csv Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Adam W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się