Skocz do zawartości

Adam W

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam W

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem silnik krokowy + zrobiona adaptacja przez komputer i falowanie sie skończyło, ale obroty na ssaniu to 1500 i spada wprost proporcjonalnie do temperatury - około 90stopni C = około700 obrotów, jest delikatne szarpanie na dwójce miedzy 2-4k rpm ale to juz raczej wina sondy.
  2. Dzieki za linka, widze ze falujące obroty to problem doskwierający wielu z nas i nie raz nie lada wyczyn zeby go pokonać, moj krokowiec jest całkiem inny: http://allegro.pl/subaru-impreza-2-0-t-silniczek-krokowy-22650aa181-i6740125357.html?snapshot=MjAxNy0wNi0yMlQxNDo0MjoxOS4xMjdaO2J1eWVyOzhjMTA4MjMyMTk2M2M5YWFhOWExY2JhODc3YjRiMGU1NTNlZDNjNmNiYjk2M2RjYWQ5MDcwZDliNTA5OGFkNTY%3D taki zakupiłem, porównam obydwa jak działają, w razie ''W'' mogę zwrócić. Napisze jaki efekt jak zainstaluje
  3. sprawdzałem dziś jeszcze ten silnik krokowy, jest czyściutki ale jak kręce tą małą ośką to coś trze i nie kręci się to swobodnie a chyba powinno, wiec chyba sie kwalifikuje do wymiany. Przy okazji sprawdzałem napięcie na czujniku położenia przepustnicy i wynosi ono: 0,5v całkowicie zamknięte i 3,92v całkowicie otwarte, czy są to poprawne wartości?
  4. Witam, mam problem z falującymi obrotami, falują do 1500 a nieraz nawet 4000, problem występuje przeważnie po kilkunastu minutach jazdy, bez różnicy czy na luzie czy na biegu, jak sobie ustali 4000rpm to poprostu przyspiesza na biegu, przeczyściłem przepustnice i silnik krokowy dosyć solidnie, po złożeniu zrobiłem adaptacje tak jak było opisane w innym temacie + nowe świece. nic sie nie poprawiło. Błędy jakie pokazuje komputer to P0031 i P0508, dołączam zapis z ecu explorera. Dodam że zawsze jak go zapale(bez różnicy na temperaturę otoczenia czy to 10 czy 25 stopni C) to wskakuje na około 1800 obrotów, spada do 1500 i jak go zostawie na luzie to obroty spadają wprost proporcjonalnie do temperatury wody, az spadną do 700-800rpm. prosze o pomoc i wskazówki. Auto to: Forester 2.0xt sg Gaz BRC - takie same objawy na gazie i benzynie Przebieg - niby 210'000 ecuExplorer [AG580-1361] 20-06-2017 18h06m26s.csv
  5. Adam W

    falujące obroty

    Witam, mam podobny problem, z tym że u mnie nieraz obroty falują do 1500 a nieraz nawet 4000, problem występuje przeważnie po kilkunastu minutach jazdy, bez różnicy czy na luzie czy na biegu, jak sobie ustali 4000rpm to poprostu przyspiesza na biegu, przeczyściłem przepustnice i silnik krokowy dosyć solidnie, po złożeniu zrobiłem adaptacje tak jak było opisane w innym temacie + nowe świece. nic sie nie poprawiło. Błędy jakie pokazuje komputer to P0031 i P0508, dołączam zapis z ecu explorera. Dodam że zawsze jak go zapale(bez różnicy na temperaturę otoczenia czy to 10 czy 25 stopni C) to wskakuje na około 1800 obrotów, spada do 1500 i jak go zostawie na luzie to obroty spadają wprost proporcjonalnie do temperatury wody, az spadną do 700-800rpm. prosze o pomoc i wskazówki. Auto to: Forester 2.0xt sg Gaz BRC - takie same objawy na gazie i benzynie Przebieg - niby 210'000 ecuExplorer [AG580-1361] 20-06-2017 18h06m26s.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...