Legacy96 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Witam Zastanawia mnie pewien fakt, silnik 2,2 w Legacy I osiagal 136 KM, w Legacy II zostal zdlawiony do 128 KM, glownie ze wzgledu na czystosc spalin. Zasadnicze zmiany to uklad dolotowy i wydechowy, moze i ECU. Najbardziej podejrzanie wyglada dolot, czy ktos probowal zalozyc uklad dolotowy z Legacy I do II ? Mozliwe tez ze z III pasuje, wtedy powinien uzyskac ponad 140 KM, teoretycznie. Czy wogole ktos przerabial dolot w Legacy II ? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Hehehe...... A ja właśnie mam pomysła na liczonego barana (kolektor) u siebie. Właśnie tam największ rezerwa u wolnego ssaka tkwi. Ktoś poradzi gdzie?? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 WitamZastanawia mnie pewien fakt, silnik 2,2 w Legacy I osiagal 136 KM, w Legacy II zostal zdlawiony do 128 KM, glownie ze wzgledu na czystosc spalin. dzisiaj, kupujac klocki hamulcowe, natknalem sie na "ciekawa ciekawostke". mianowicie sprzedawca (i mechanik jednoczesnie) pytajac o model silnika stwierdzil na podstawie katalogu hurtowni, ze silnik 2.2 w Legacy II wystepuje w dwoch opcjach, do maja 1996 z moca 128KM i od maja 1996 z moca 131KM. Nie wiem na ile to jest prawda, ale sam widzialem w katalogu online obie mozliwosci. Moje ego urosło o 3KM ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi