Skocz do zawartości

Pedał sprzęgła type r a pedał sprzęgła GT99 LHD


kons6

Rekomendowane odpowiedzi

po zmianie pedałów i pompy sprzęgła z RHD na LHD pedał sprzęgła wymaga dużo większej siły przy wysprzęglaniu

sprzegło bez zmian exedy oem replacement, skrzynia 5MT

 

czy może pedały (lub pompa sprzęgła) jednak różnią się pomiędzy type r a GT99-00?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Przed i po przekładce nie mogę się wypowiedzieć bo przed przekładką zrobiłem 700km i kabum! Różnicę zauważyłem po zmianie wysprzęglika.

U mnie są pedały z forestera turbo EU i pompa sprzęgła od niego + wysprzęglik od jakiejś nowszej imprezy (podobno sti ale nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie)

Smarowałeś oś pedału sprzęgła? Może te pedały leżały u jakiegoś handlarza pod płotem i należałoby w nie zajrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy może pedały (lub pompa sprzęgła) jednak różnią się pomiędzy type r a GT99-00?

 

różnią się o tyle, że w RHD masz dwa oddzielne pedały, a w LHD zintegrowana pedalierę.

pojedyńczy pedał z angola wciska bezpośrednio wyprzęglnik, dlatego teoretycznie może chodzić lżej niż pedał EU,

który wciska wyprzęglnik położony daleko od pedałów, przez poziomą ośkę o długości ze 30cm i to może powodować wrażenie ,,opornego pedału",

zakładając oczywiście, co już wspomnieli poprzednicy, że nowa pedaliera jest sprawna

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...