mikeanonim Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam wszystkich! Kończąc swoją przeróbkę układu hamulcowego na WRXowy, zakupiłem zestaw zacisków dwutłoczkowych na tył. Nie mając zbyt głębokiej wiedzy na temat różnic modelowych w subaru, liczyłem na cud, czyli, że obejdzie się bez wiekszych przeróbek tak jak w przypadku zmiany dwutłoczka z tarczą 277mm na czterotłoczek i tarczę 294mm. Oczywiście nadzieje były płonne Niestety już tarcza kotwiczna okazała się za mała do większej WRXowej tarczy ( to akurat można chyba łatwo skorygować ). Bardziej jednak zaniepokoił mnie inny rozstaw śrub mocujących zacisk do tejże tarczy. tu nasuwa się moje pytanie... Słyszałem, że istnieją adaptery do dwutłoczków na tył przeznaczone do GTków. Czy znajdą one zastosowanie w tej sytuacji? Gdzie można je kupić? aha, czy tarcza kotwiczna będzie musiała być pozbawiona kołnierza okalającego tarczę? PS. starałem się znaleźć odpowiedź w szukajce. niestety bez powodzenia... z góry dziękuję za odpowiedź!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 viewtopic.php?p=1274174 http://sl-i.net/FORUM/viewtopic.php?f=12&t=20576 http://www.ebay.com/itm/Kartboy-Subaru- ... 12&vxp=mtr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 najprościej i najbezpieczniej by chyba było zamontować tarcze kotwiczne ( niestety wymagane będzie wyprasowanie łożysk i piast, i ich ponowne wprasowanie, czyli ich wymiana, bo wprasowywanie strych mija się z celem ) lub całe zwrotnice od WRXa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 najprościej i najbezpieczniej by chyba było zamontować tarcze kotwiczne ( niestety wymagane będzie wyprasowanie łożysk i piast, i ich ponowne wprasowanie, czyli ich wymiana, bo wprasowywanie strych mija się z celem ) lub całe zwrotnice od WRXa pewnie skończy się wymianą zwrotnicy na WRX... dzięki wielkie za odpowiedzi !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 tylko nie kup z rozpędu zwrotnic od STI, bo są inne frezy na półośce i inna średnica tarcz kotwicznych oraz tarczobębna :!: chociaż zacisk dwutłoczkowy z WRXa da się zamontować do zwrotnicy STI po niewielkich zmianach - tarcza na 294mm i obcięcie osłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się