oki33200 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam Mam mały problem. Wymieniłem jak co 7000 km olej w imprezie 2.5 usa wolny ssak olej, wszystkie filtry i to co powinno być a tu zaczęła mi się na wolnych obrotach zapalać kontrolka oleju. Olej w normie prawie pod maxa, a kontrolka sobie mruga przy 750-800 obrotach. Co fachowcy doradzą? Olej 10w40 castrola, od 60 tyś km. na nim jeżdżę i wcześniej nie było żadnych problemów poza dolewkami do 0,5 litra na 7000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Może smok w misce jest pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Skoro mruga to znaczy że coś jest nieteges.... radzę sprawdzić jakei jest prawdziwe ciśnienie oleju w układzie. Może czujnik pada, Może pompa pada. Aż do ustalenia co się dzieje ja bym postawił auto na "klocki"!!! remont nie jest tani..... Olej jaki by nie był to nie powinno mrugać!!!! Pęknięte smoki to znana usterka 2,5l :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Pęknięte smoki to znana usterka 2,5l Ale w 2.5 Turbo, a nie w ssakach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 oki33200, zobacz czy przy dolewaniu nie zgubiłeś uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Pęknięte smoki to znana usterka 2,5l Ale w 2.5 Turbo, a nie w ssakach :roll: a w N/A jest inny smok? Tak czy siak jak świeci to znaczy że coś nieteges.... auto na kołki dopóki się nie wyjaśni :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 a w N/A jest inny smok? X69, nie wiem, czy inny, ale o usterce tego typu w ssaku nie słyszałem, natomiast do turbolotów można nawet zakupić wzmocniony smok i wielu użytkowników 2.5T decyduje się na taki upgrade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 a w N/A jest inny smok? X69, nie wiem, czy inny, ale o usterce tego typu w ssaku nie słyszałem, natomiast do turbolotów można nawet zakupić wzmocniony smok i wielu użytkowników 2.5T decyduje się na taki upgrade. o takiej usterce w turbolotach się słyszy, co do N/A to się nie wypowiadam, reszta się zgadza się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ale czego oczekujecie po ścierwolu? pewnie zakleił sitko w smoku. Widziałem to na własne oczy we fiacie punto 1.2 ten sam olej czyli ścierwol 10w40. Do tego nie oryginalny filtr oleju i po sprawie. Już w ogóle nie nie wspominając pomysłu do 2.5na 10w40 :shock: ścierwol 10w40 ma wybitne osiągnięcia w zacieraniu diesli fiatowskich jtd które generalnie są nie do zniszczenia na chyba każdym innym oleju łącznie z tymi z lidla i biedronki . O ilości turbin to już nie wspomnę. W wspomnianym fiacie pomogło zalanie motula x-cess 5w40 i założenie oryginalnego filtra oleju. Silnik był tak zasyfiały w silniku, że mechanik nie wiedział czy ktoś tam czegoś dziwnego nie dolał, ale okazało się, że to zasługa ścierwola 10w40 wymienianego co 15kkm. Płukanka była zbyt ryzykowana. Dopiero po następnych 15kkm zastosowano płukankę i widać przez wlew kolor głowicy. Pewnie jeszcze 1-2 wymiany z płukanką i będzie git. Smoki 2.5NA nie pękają, chyba ą inne niż 2.5T Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Niestety AdaSch chyba ma rację. Oleje Castroll nie cieszą się dobrą opinią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi