Skocz do zawartości

olej 2.5 usa n/a


oki33200

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem. Wymieniłem jak co 7000 km olej w imprezie 2.5 usa wolny ssak olej, wszystkie filtry i to co powinno być a tu zaczęła mi się na wolnych obrotach zapalać kontrolka oleju. Olej w normie prawie pod maxa, a kontrolka sobie mruga przy 750-800 obrotach.

Co fachowcy doradzą? Olej 10w40 castrola, od 60 tyś km. na nim jeżdżę i wcześniej nie było żadnych problemów poza dolewkami do 0,5 litra na 7000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mruga to znaczy że coś jest nieteges.... radzę sprawdzić jakei jest prawdziwe ciśnienie oleju w układzie. Może czujnik pada, Może pompa pada. Aż do ustalenia co się dzieje ja bym postawił auto na "klocki"!!! remont nie jest tani..... Olej jaki by nie był to nie powinno mrugać!!!! Pęknięte smoki to znana usterka 2,5l :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięte smoki to znana usterka 2,5l

Ale w 2.5 Turbo, a nie w ssakach :roll:

 

a w N/A jest inny smok?

Tak czy siak jak świeci to znaczy że coś nieteges.... auto na kołki dopóki się nie wyjaśni :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w N/A jest inny smok?

X69, nie wiem, czy inny, ale o usterce tego typu w ssaku nie słyszałem, natomiast do turbolotów można nawet zakupić wzmocniony smok i wielu użytkowników 2.5T decyduje się na taki upgrade.

 

o takiej usterce w turbolotach się słyszy, co do N/A to się nie wypowiadam, reszta się zgadza się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ale czego oczekujecie po ścierwolu? pewnie zakleił sitko w smoku. Widziałem to na własne oczy we fiacie punto 1.2 ten sam olej czyli ścierwol 10w40. Do tego nie oryginalny filtr oleju i po sprawie. Już w ogóle nie nie wspominając pomysłu do 2.5na 10w40 :shock:

 

ścierwol 10w40 ma wybitne osiągnięcia w zacieraniu diesli fiatowskich jtd które generalnie są nie do zniszczenia na chyba każdym innym oleju łącznie z tymi z lidla i biedronki :oops: . O ilości turbin to już nie wspomnę.

 

W wspomnianym fiacie pomogło zalanie motula x-cess 5w40 i założenie oryginalnego filtra oleju.

Silnik był tak zasyfiały w silniku, że mechanik nie wiedział czy ktoś tam czegoś dziwnego nie dolał, ale okazało się, że to zasługa ścierwola 10w40 wymienianego co 15kkm. Płukanka była zbyt ryzykowana. Dopiero po następnych 15kkm zastosowano płukankę i widać przez wlew kolor głowicy. Pewnie jeszcze 1-2 wymiany z płukanką i będzie git.

 

Smoki 2.5NA nie pękają, chyba ą inne niż 2.5T

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...