Jump to content

sti gc8 v5, zgasło podczas przyspieszania, a teraz


sipman
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Mam taki oto problem z imprezą sti gc8 v5 rok 1999:

 

Podczas agresywnego przyspieszania zgasł. Szybko go odpaliłem i zaświecił się check. Po zatrzymaniu w aucie zaczely falować niskie obroty, czasami nawet prawie gaśnie. Zdarza się że wciskam gaz i auto w ogóle na to nie reaguje. Dodam jeszcze że po odpaleniu silnik pracuje przez minutę normalnie a potem zaczynają falować obroty. Podczas przyspieszania przy obrotach na poziomie 4tys dławi silnik.

 

Nie mogę podłączyć się do komputera żeby odczytać błąd, auto miało jakiś remap na ecutecu czy jakoś tak i może to dlatego.

Wszystkie przewody na miejscu.

 

eny ajdija?

Link to comment
Share on other sites

Jak wleźiesz pod kierownice to powinny być 4 wtyczki - 2 zielone i 2 czarne, łączysz je razem, zapłon i wtedy check zaczyna mrygać pokazując błędy.

Pokazuje to w ten sposób ile razy mrygnie wolno (to pierwsza cyfra) ile razy mrygnie szybko (to druga liczba) np: masz 2 długie mrygnięcia i cztery wolne czyli kod błędu 24, błędów może być kilka

Jak to wygląda:

http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... ngECUCodes

Tabela błędów:

http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... efinitions

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

tak wiec pokazało błąd 23, zmieniłem przepływkę na dobrą i nic :( .

 

-- So mar 24, 2012 3:31 pm --

 

nie pojęte co się dzieje...

 

po wymianie przepływki na dobrą znów pali się check, auto słabo przyspiesza, szarpie, strzela w wydech, gaśnie na wolnych obrotach.

 

Po zdjęciu wężyka ciśnieniowego z kolektora (kolektor-blow off) auto zaczyna pracować równo , nie pali się check , auto równo przyspiesza ( słabiej bo przez wężyk ucieka boost ). Przytkam palcem wężyk objawy wracają. Dodatkowo nie wiem czemu ale przestał działać mi tryb diagnostyki a z solenoidu słychać nieustające pykanie (po przekręceniu stacyjki w trybie diagnostycznym), jak go odłączę tryb diagnostyczny raz działa a raz nie działa:(

 

Pomocy

Link to comment
Share on other sites

Remap nie ma nic do rzeczy w temacie odczytu pewnych parametrow pracy silnika ecuexplorerem, chyba ze masz aftermarketowe ecu, a nie seryjne.

 

Co do problemu, moze zawor masz uszkodzony tez? Sprobuj zalozyc jakis zdrowy seryjny, jak masz od kogo porzyczyc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...