sipman Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam Mam taki oto problem z imprezą sti gc8 v5 rok 1999: Podczas agresywnego przyspieszania zgasł. Szybko go odpaliłem i zaświecił się check. Po zatrzymaniu w aucie zaczely falować niskie obroty, czasami nawet prawie gaśnie. Zdarza się że wciskam gaz i auto w ogóle na to nie reaguje. Dodam jeszcze że po odpaleniu silnik pracuje przez minutę normalnie a potem zaczynają falować obroty. Podczas przyspieszania przy obrotach na poziomie 4tys dławi silnik. Nie mogę podłączyć się do komputera żeby odczytać błąd, auto miało jakiś remap na ecutecu czy jakoś tak i może to dlatego. Wszystkie przewody na miejscu. eny ajdija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 moze problem z pompa podobna mialem sytuacje (sprawdz czy chodzi) sprawdz czy ci jakas cewka od swiec sie nie odczepila, a jakis blad ci pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jak połączysz ze sobą wtyczki zielone i czarne pod kierownicą to nie wymiguje na liczniku błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 jutro podjadę do ASO żeby mi odczytali błąd. Mam nadzieje że to nic poważnego bo auto zdechło tak przy 6,5tys obr. Pompe mam walbro, po przękręceniu stacyjki słychać że pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Sam możesz sobie odczytać błędy domowymi sposobami dlatego pytam czy to robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 nie mam pojęcia jak się za to zabrać. chętnie bym sobie to sam sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jak wleźiesz pod kierownice to powinny być 4 wtyczki - 2 zielone i 2 czarne, łączysz je razem, zapłon i wtedy check zaczyna mrygać pokazując błędy. Pokazuje to w ten sposób ile razy mrygnie wolno (to pierwsza cyfra) ile razy mrygnie szybko (to druga liczba) np: masz 2 długie mrygnięcia i cztery wolne czyli kod błędu 24, błędów może być kilka Jak to wygląda: http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... ngECUCodes Tabela błędów: http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... efinitions 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 pierwsze co zrobię to się za to zabiorę. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 powodzenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 tak wiec pokazało błąd 23, zmieniłem przepływkę na dobrą i nic . -- So mar 24, 2012 3:31 pm -- nie pojęte co się dzieje... po wymianie przepływki na dobrą znów pali się check, auto słabo przyspiesza, szarpie, strzela w wydech, gaśnie na wolnych obrotach. Po zdjęciu wężyka ciśnieniowego z kolektora (kolektor-blow off) auto zaczyna pracować równo , nie pali się check , auto równo przyspiesza ( słabiej bo przez wężyk ucieka boost ). Przytkam palcem wężyk objawy wracają. Dodatkowo nie wiem czemu ale przestał działać mi tryb diagnostyki a z solenoidu słychać nieustające pykanie (po przekręceniu stacyjki w trybie diagnostycznym), jak go odłączę tryb diagnostyczny raz działa a raz nie działa:( Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Remap nie ma nic do rzeczy w temacie odczytu pewnych parametrow pracy silnika ecuexplorerem, chyba ze masz aftermarketowe ecu, a nie seryjne. Co do problemu, moze zawor masz uszkodzony tez? Sprobuj zalozyc jakis zdrowy seryjny, jak masz od kogo porzyczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 zawór też już wykluczony to jakaś pierdoła. Jutro jadę do aso na diagnostykę komputerową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się