Piaskos Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Z fabrycznego DV wychodzą dwa węże. Jeden gruby i jeden cienki. Do czego one sa i czy są potrzebne? Bo po zmianie IC za chiny mi nie pasuje podłączenie dużego i chętnie bym się pozbył :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 duży o ile dobrze wiem to powrót powietrza do układu, mały natomiast to podciśnienie... mały jest potrzebny na pewno żeby zawór działał natomiast duży pewnie też, bo w innym przypadku ten zawór będzie chyba działał jak atmosferyczny... chyba że się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Może się wypowiedzieć jeszcze ktoś ze znawców subaraków? Co się stanie jak nie podłącze dużego weża i czy ewentualnie trzeba zaślepić drugi koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Drugi koniec na pewno trzeba zaslepic. Niemniej jednak lepiej zrobisz, jak znow oba krocce polaczysz wezem jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Z fabrycznego DV wychodzą dwa węże. Jeden gruby powrot powietrza przed turbo... i jeden cienki podcisnienie podlaczone do kolektora ssacego. Bo po zmianie IC za chiny mi nie pasuje podłączenie dużego i chętnie bym się pozbył :roll: musisz zaslepic waz lub ewentualnie calkiem go wywalic i zaslepic ten krociec ktory bedzie wystawal po calkowitym zdjeciu weza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 A czy wywalenie dużego węża będzie miało jakieś negatywne skutki w pracy silnika, spalaniu, parametrach, turbo czy inne? Czy tylko nadmiar powietrza bedzie wyrzucany pod maską i tyle? Problem z tym że jak założyłem IC z WRX'a i DV też założe to wylot jest z drugiej strony. A ori wąż jest inaczej wyprofilowany. Przy prubie wygięcia załamuje się po prostu. Musiałbym dokupić gdzieś kawałek węża elastycznego. A to już jest problematyczne w Kaliszu :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 w takim przypadku będzie to działało jak blow off, było masę o tym na forum, ponoć spalanie +litr, jakieś tam zalewanie silnika itd... ale ja mam Blow offa i nie narzekam puki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 To jednak zostawie tak jak producent przewidział Trzeba szukać odpowiedniego węża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się