Skocz do zawartości

Zawor DV 2.0 T, do czego jest podlaczony.


Piaskos

Rekomendowane odpowiedzi

duży o ile dobrze wiem to powrót powietrza do układu, mały natomiast to podciśnienie... mały jest potrzebny na pewno żeby zawór działał natomiast duży pewnie też, bo w innym przypadku ten zawór będzie chyba działał jak atmosferyczny... chyba że się mylę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fabrycznego DV wychodzą dwa węże. Jeden gruby

 

powrot powietrza przed turbo...

 

i jeden cienki

 

podcisnienie podlaczone do kolektora ssacego.

 

Bo po zmianie IC za chiny mi nie pasuje podłączenie dużego i chętnie bym się pozbył :roll:

 

musisz zaslepic waz lub ewentualnie calkiem go wywalic i zaslepic ten krociec ktory bedzie wystawal po calkowitym zdjeciu weza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wywalenie dużego węża będzie miało jakieś negatywne skutki w pracy silnika, spalaniu, parametrach, turbo czy inne?

Czy tylko nadmiar powietrza bedzie wyrzucany pod maską i tyle?

 

Problem z tym że jak założyłem IC z WRX'a i DV też założe to wylot jest z drugiej strony. A ori wąż jest inaczej wyprofilowany. Przy prubie wygięcia załamuje się po prostu. Musiałbym dokupić gdzieś kawałek węża elastycznego. A to już jest problematyczne w Kaliszu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...