pdavid Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Chce kupic Forka i nie zalezy tyle na osiagach co na bezawaryjnosci i tanim serwisie Slyszalem ze najlepszym wyborem jest wolny ssak - ale 2.5 ze niby sprawdzona konstrukcja i mocniejszy od 2.0 wiec nie meczy sie przy tej budzie Ale widze ze 2.5 wolne ssaki to praktycznie tylko z USA, a z USA to praktycznie wszystko bite... Pytanie czy faktycznie 2.0 było by złym wyborem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 2.0 super wybór, tylko że dość mało dynamiczny jak na tą budę. ja bym polecał 2.0 tak czy siak. 2.5 potrafią dużo więcej spalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Chce kupic Forka i nie zalezy tyle na osiagach co na bezawaryjnosci i tanim serwisie Slyszalem ze najlepszym wyborem jest wolny ssak - ale 2.5 ze niby sprawdzona konstrukcja i mocniejszy od 2.0 wiec nie meczy sie przy tej budzie Ale widze ze 2.5 wolne ssaki to praktycznie tylko z USA, a z USA to praktycznie wszystko bite... Pytanie czy faktycznie 2.0 było by złym wyborem? wez dobre europejskie sprawdzone 2.0 - na dodatek będzie z reduktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 pod wzgledem bezawaryjnosci oba silniki sa na podobnym wysokim poziomie (mowa o 2.0 SOHC i 2.5 SOHC) i oba rownie dobrze akceptuja LPG faktem jest ze 2.5 na naszym rynku to prawktycznie 100% z US wiec ryzyko kupienia przystanku autobusowego jest wieksze wykup dostep do CARFAXa i sprawdz sobie historie auta z US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdavid Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 wykup dostep do CARFAXa i sprawdz sobie historie auta z US Sprawdzilem - wiem ze mialo wypadek, ale bez informacji co dokladnie sie uszkodzilo. Mam zdjecia ale nie wiele z nich wynika. W carfax na airbag check bylo info "1 record re airback deployment found" - ale aby zobaczyc szczegoly 55$ wolaja wiec juz nie sprawdzalem - w sumie nie wiadomo czy wywalilo poduszke czy nie - ale w sumie jak jest jakis record to zakladam ze cos tam z poduszka bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 jak kupowalem US'a mialem szczescie, znajomego ktory takze szukal auta w US i wspolnie wykupilismy pelen dostep do CARFAXa na 2 tygodnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 powiedz jeszcze jakie roczniki i wersje Ciebei interesuja - bo to ma wpływ na moc silnika jaki był wtedy dostępny najczęsciej US spec ma automatyczną skrzynię biegów jak masz zdjęcia to podeślij - może więcej oczu więcej zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdavid Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 powiedz jeszcze jakie roczniki i wersje Ciebei interesuja - bo to ma wpływ na moc silnika jaki był wtedy dostępny najczęsciej US spec ma automatyczną skrzynię biegów jak masz zdjęcia to podeślij - może więcej oczu więcej zobaczy rocznik 2010 - zdjecia moge na PW bo nie wiem czy sprzedajacy chcialby tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 2010r to chyba jeszcze stary silnik EJ20 i EJ25 bo jesli to juz FB20 i FB25 to chyba nikt na tym forum nie pomoze jesli chodzi o trwalosc i bezawaryjnosc tych motorow - za swiezy temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 faktem jest ze 2.5 na naszym rynku to prawktycznie 100% z US wiec ryzyko kupienia przystanku autobusowego jest wieksze przestancie juz pitolic i straszyc o tych rozbitkach i ryzykach, ze z usa to zaraz dno. a co te europejskie to nie przystanki? wszystkie takie cucys, glancus, od proboszcza starszego, co do kosciola pomykal? ja bym powiedzial tak: tego amerykanca latwiej sprawdzic czy byl bity niz tego europejczyka, tyle w temacie. A co do pytania autora watku: Powiem ci tak, sam jezdze foresterem z usa z silnikiem 2,5l w automacie, kumpel ma europejczyka 2,0 z holandii manual. Mimo ze te skrzynie 4 biegowe sa troche archaiczne zdecydowanie wole tego 2,5 bo frajda z jazdy wieksza. Powiedz szczerze ile razy tego reduktora bedziesz uzywal w ciagu roku? w automacie wrzucisz 1ke i tez jest 50x50 (przynajmniej tak twierdzi producent) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 faktem jest ze 2.5 na naszym rynku to prawktycznie 100% z US wiec ryzyko kupienia przystanku autobusowego jest wieksze slonex - cos Ci sie w cytowaniu pogmatwalo, bo ja nic takiego nie pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się