Skocz do zawartości

Który wolnyssak mniej awaryjny 2.0 czy 2.5 ?


pdavid

Rekomendowane odpowiedzi

Chce kupic Forka i nie zalezy tyle na osiagach co na bezawaryjnosci i tanim serwisie

Slyszalem ze najlepszym wyborem jest wolny ssak - ale 2.5 ze niby sprawdzona konstrukcja i mocniejszy od 2.0 wiec nie meczy sie przy tej budzie

 

Ale widze ze 2.5 wolne ssaki to praktycznie tylko z USA, a z USA to praktycznie wszystko bite...

 

Pytanie czy faktycznie 2.0 było by złym wyborem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce kupic Forka i nie zalezy tyle na osiagach co na bezawaryjnosci i tanim serwisie

Slyszalem ze najlepszym wyborem jest wolny ssak - ale 2.5 ze niby sprawdzona konstrukcja i mocniejszy od 2.0 wiec nie meczy sie przy tej budzie

 

Ale widze ze 2.5 wolne ssaki to praktycznie tylko z USA, a z USA to praktycznie wszystko bite...

 

Pytanie czy faktycznie 2.0 było by złym wyborem?

 

 

wez dobre europejskie sprawdzone 2.0 - na dodatek będzie z reduktorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod wzgledem bezawaryjnosci oba silniki sa na podobnym wysokim poziomie (mowa o 2.0 SOHC i 2.5 SOHC) i oba rownie dobrze akceptuja LPG

 

faktem jest ze 2.5 na naszym rynku to prawktycznie 100% z US wiec ryzyko kupienia przystanku autobusowego jest wieksze

 

wykup dostep do CARFAXa i sprawdz sobie historie auta z US

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wykup dostep do CARFAXa i sprawdz sobie historie auta z US

 

Sprawdzilem - wiem ze mialo wypadek, ale bez informacji co dokladnie sie uszkodzilo.

Mam zdjecia ale nie wiele z nich wynika.

 

W carfax na airbag check bylo info "1 record re airback deployment found" - ale aby zobaczyc szczegoly 55$ wolaja wiec juz nie sprawdzalem - w sumie nie wiadomo czy wywalilo poduszke czy nie - ale w sumie jak jest jakis record to zakladam ze cos tam z poduszka bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz jeszcze jakie roczniki i wersje Ciebei interesuja - bo to ma wpływ na moc silnika jaki był wtedy dostępny

najczęsciej US spec ma automatyczną skrzynię biegów

 

jak masz zdjęcia to podeślij - może więcej oczu więcej zobaczy

 

rocznik 2010 - zdjecia moge na PW bo nie wiem czy sprzedajacy chcialby tego... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktem jest ze 2.5 na naszym rynku to prawktycznie 100% z US wiec ryzyko kupienia przystanku autobusowego jest wieksze

 

przestancie juz pitolic i straszyc o tych rozbitkach i ryzykach, ze z usa to zaraz dno.

a co te europejskie to nie przystanki? wszystkie takie cucys, glancus, od proboszcza starszego, co do kosciola pomykal?

 

ja bym powiedzial tak: tego amerykanca latwiej sprawdzic czy byl bity niz tego europejczyka, tyle w temacie.

 

A co do pytania autora watku:

 

Powiem ci tak, sam jezdze foresterem z usa z silnikiem 2,5l w automacie, kumpel ma europejczyka 2,0 z holandii manual.

Mimo ze te skrzynie 4 biegowe sa troche archaiczne zdecydowanie wole tego 2,5 bo frajda z jazdy wieksza.

Powiedz szczerze ile razy tego reduktora bedziesz uzywal w ciagu roku?

w automacie wrzucisz 1ke i tez jest 50x50 (przynajmniej tak twierdzi producent) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...