Skocz do zawartości

Jak by tu udoskonalic Forka...


Olleo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 182
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Lodówka zostaje u mnie na dożywocie

też bym tak zrobił, chcąc kupić imprezę, ale utrzymywanie 2 aut w 1-osobowym gospodarstwie domowym ... jakoś nie mogę znaleźć uzasadnienia :)

 

-- 29 sty 2012, o 22:33 --

 

Olleo, fotele z GT są materiałowe, z wyjątkiem takich jak ja mam, ze wstawkami z alcantary. były skórzane, ktoś nawet na forum sprzedawał, ale mi się to nie widzi..., zresztą można sobie obszyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartekfi, ja tego twojego forka pamietam - to wszak (jesli dobrze pamietam) MY'01, czyli zupelnie, jak moj

 

 

:mrgreen: Dokładnie :wink: Nasze Forki to już powoli zabytki, też mam do swojego wielki sentyment i szkoda mi go wymieniać na nowszy model. Powoli oswajam się z myślą, że bordowa Lodówka zostaje u mnie na dożywocie :wink: 8)

Mam te same odczucia. Najgorsza jest blacharka - lakier mozna odnowic, ale jak na kazdym parkingu obijaja cie drzwiami i masz takie miniwgniotki, to bez szpachli sie niestety nie da :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacharką przestałem się przejmować. Na szczęście nie ma prawie rdzy, na wgniotki już nie patrzę, a jak kiedyś przegnije... przynajmniej zostaną silnik, skrzynia, napędy, graty do przekładki, może do GC8 będą pasować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lodówka zostaje u mnie na dożywocie

też bym tak zrobił, chcąc kupić imprezę, ale utrzymywanie 2 aut w 1-osobowym gospodarstwie domowym ... jakoś nie mogę znaleźć uzasadnienia :)

U mnie sa dwa - zona ma Fiata Brave, ale moze sie pozniej zmieni na cos wiekszego (np. Legacy, czy OBK). Ja sie zastanawiam, jak tu jeszcze wcisnac terenowke :mrgreen:

 

-- 29 sty 2012, o 22:33 --

 

Olleo, fotele z GT są materiałowe, z wyjątkiem takich jak ja mam, ze wstawkami z alcantary. były skórzane, ktoś nawet na forum sprzedawał, ale mi się to nie widzi..., zresztą można sobie obszyć...

No to lipa - co najwyzej do 2.5XT bedzie mozna pomyslec, bo w s-turbo mam fajna jasnoszara bardzo wytrzymala skore. A idzie takie fotele wzmocnic, jesli chodzi o trzymanie boczne? U mnie to po prostu poduszki, bez wzmocnien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, 3 auta w 2 osobowej rodzinie to jeszcze ok. ale 2 w 1? hm.

 

co do foteli, szukaj od XT 2.5, przejściówka 211KM, zdaje sie z modelu 05. miały lepsze trzymanie boczne niż 06, i 04. wentylowana skóra, całkiem fajne, ale rzadkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, 3 auta w 2 osobowej rodzinie to jeszcze ok. ale 2 w 1? hm.

 

co do foteli, szukaj od XT 2.5, przejściówka 211KM, zdaje sie z modelu 05. miały lepsze trzymanie boczne niż 06, i 04. wentylowana skóra, całkiem fajne, ale rzadkie.

 

No wlasnie kuzwa te sa za wysokie o glowa o podsufitke hacze - o to sie rozbija glownie ten watek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsza jest blacharka

 

Blacharką przestałem się przejmować. Na szczęście nie ma prawie rdzy, na wgniotki już nie patrzę

 

 

Niestety u mnie odnowienie blacharki wymusiła moja własna głupota, znaczy obcierka drzwi i tylnego błotnika. Teraz Forek ma praktycznie nowy lakier, naprawione po inwazji rudej wszystkie błotniki i solidne zabezpieczenie antykorozyjne.

Mam nadzieję, że na jakiś czas to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem swojego w setupie - turbo TD04L, pompa paliwa Walbro, remap. Głowice od wrx.

Wydech uwolniony 2,5" z backboxem Prodrive.

Nie mam porównania z seryjnym ale bardzo ładnie się odpycha.

Hamulce od 2,5 XT i stabilizator tylny z STI. Zawias muszę usztywnić bo jak dla mnie za miękki, co zresztą widać na fotce w podpisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, 3 auta w 2 osobowej rodzinie to jeszcze ok. ale 2 w 1? hm.

 

co do foteli, szukaj od XT 2.5, przejściówka 211KM, zdaje sie z modelu 05. miały lepsze trzymanie boczne niż 06, i 04. wentylowana skóra, całkiem fajne, ale rzadkie.

 

No wlasnie kuzwa te sa za wysokie o glowa o podsufitke hacze - o to sie rozbija glownie ten watek :mrgreen:

 

Zawsze możesz zrobić z nich mix.

Fotele są wysokie przez ich "bazę", możesz przełożyć siedzisko i oparcie do bazy z Sturbo, i może będzie fajnie.

Po moich przygodach z przekładaniem foteli z japońskich z GC8 na europejskie (żeby mieć ustawiany fotel kierowcy) stwierdzam, że taka zabawa to nie jest nic tak trudnego :)

 

A najprościej kupić fotele z WRX czy STI, nie chcesz takiego rozwiązania?

Estetyka nie pozwala?

 

Może kiedyś dojrzeję do wsadzenia podgrzewanych mat do foteli z GC8 bo jeszcze do tego nie dojrzałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie odnowienie blacharki wymusiła moja własna głupota, znaczy obcierka drzwi i tylnego błotnika. Teraz Forek ma praktycznie nowy lakier, naprawione po inwazji rudej wszystkie błotniki i solidne zabezpieczenie antykorozyjne.

Mam nadzieję, że na jakiś czas to wystarczy.

No widzialem, pieknie to wygladalo. Folia pomogla na czas Plejad? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele są wysokie przez ich "bazę", możesz przełożyć siedzisko i oparcie do bazy z Sturbo, i może będzie fajnie.

Po moich przygodach z przekładaniem foteli z japońskich z GC8 na europejskie (żeby mieć ustawiany fotel kierowcy) stwierdzam, że taka zabawa to nie jest nic tak trudnego :)

 

No to jest ciekawe. Czy ktos robil juz taka akcje?

 

A najprościej kupić fotele z WRX czy STI, nie chcesz takiego rozwiązania?

Estetyka nie pozwala?

Powiedzmy, ze tak. Gdyby wymienic razem z kanapa... ale kanapa w s-turbo jest specyficzna - 50/50 z regulowanym siedziskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, ja nie wiem co Wy macie z tymi fotelami :shock: :twisted:

Ja ułomkiem nie jestem, równo 1,9m i ze 120kg :P , ale nie miałem żadnych problemów z tym forkiem z Głogowa. Znalazłem sobie wygodną pozycję i żadnego walenia w dach nie było :mrgreen:

Co więcej, za cholerę, dosłownie, nie jestem w stanie znaleźć sobie pozycji np. w poprzednim OBK. Przez szyberdach musiałem mieć głowę przechyloną na bok (fotel całkiem w dole :shock: ).

 

Wracając do modów, tak jak pisze Bartekfi, zostaw seryjną turbinkę, uwolnij wydech, załóż większy IC (to Ci się akurat przyda pod remap), być może nową pompę paliwa, zrób hamulec i nieco usztywnij zawias. Koniec i kropka... :wink:

 

Aha, zawsze robiąc blachę, możesz go maznąć na bluemicę :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, ja nie wiem co Wy macie z tymi fotelami :shock: :twisted:

Ja ułomkiem nie jestem, równo 1,9m i ze 120kg :P , ale nie miałem żadnych problemów z tym forkiem z Głogowa. Znalazłem sobie wygodną pozycję i żadnego walenia w dach nie było :mrgreen:

Co więcej, za cholerę, dosłownie, nie jestem w stanie znaleźć sobie pozycji np. w poprzednim OBK. Przez szyberdach musiałem mieć głowę przechyloną na bok (fotel całkiem w dole :shock: ).

Moze mocno pochyliles siedzisko? :roll:

 

Wracając do modów, tak jak pisze Bartekfi, zostaw seryjną turbinkę, uwolnij wydech, załóż większy IC (to Ci się akurat przyda pod remap), być może nową pompę paliwa, zrób hamulec i nieco usztywnij zawias. Koniec i kropka... :wink:

 

Aha, zawsze robiąc blachę, możesz go maznąć na bluemicę :twisted:

 

Eee black pearl, to kolor stworzony dla Forka. Zostawmy bluemice dla Imprezy :mrgreen: O pompce walbro oczywiscie tez myslalem. W sumie jakby co, to turbinke mozna regenerowac, nie?

 

A co z tym silnikiem? Jakas diagnostyka przed, czy lepiej czekac do tragedii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ciekawe. Czy ktos robil juz taka akcje?

subaru to klocki lego, ja robiłem przekładkę foteli z gc8 sti JDM na bazę z europejskiej imprezy wolnossącej i było prawie plug and play, jest opisane w jakimśtam wątku, ze zdjęciami...

 

myślę, że nie byłoby większego problemu.

 

kanapa w s-turbo jest specyficzna - 50/50 z regulowanym siedziskiem

ciekawe, bo w moim nic takiego nie ma - tzn jest dzielona ale raczej 2/3 i nie ma żadnej regulacji.

 

a silnik... dobra diagnostyka to i tak wyjęcie, rozłożenie, i złożenie, a jak już składać, to na nowych lepszych gratach, to już przestaje być diagnostyka, tylko remont "na zapas", po co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tym silnikiem? Jakas diagnostyka przed, czy lepiej czekac do tragedii?

 

Najlepiej kupić już zrobionego po tragedii :mrgreen:

 

Moze i tak, ale to sa rodzynki w ogromnym ciescie. Nigdy nie wiadomo, co w tym pudelku czekoladek sie znajdzie i jakie pieniadze bedzie kosztowac, a do tego trzeba sie pozbyc poprzedniego. Wole ciut wiecej zaplacic, a wiedziec, co w srodku sie kryje. W koncu mam do niego sentyment :mrgreen:

 

-- 29 sty 2012, o 22:09 --

 

No to jest ciekawe. Czy ktos robil juz taka akcje?

subaru to klocki lego, ja robiłem przekładkę foteli z gc8 sti JDM na bazę z europejskiej imprezy wolnossącej i było prawie plug and play, jest opisane w jakimśtam wątku, ze zdjęciami...

 

myślę, że nie byłoby większego problemu.

 

Musze sie poprzygladac, jak to jest zbudowane. Nawet mam gdzies instrukcje co do srubki.

 

kanapa w s-turbo jest specyficzna - 50/50 z regulowanym siedziskiem

ciekawe, bo w moim nic takiego nie ma - tzn jest dzielona ale raczej 2/3 i nie ma żadnej regulacji.

Moze to tylko dotyczy 1997-2001?

 

a silnik... dobra diagnostyka to i tak wyjęcie, rozłożenie, i złożenie, a jak już składać, to na nowych lepszych gratach, to już przestaje być diagnostyka, tylko remont "na zapas", po co?

Moze duzo taniej, niz remont po fakcie? A obejrzec panewek sie od miski olejowej nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tym silnikiem? Jakas diagnostyka przed, czy lepiej czekac do tragedii?

 

Najlepiej kupić już zrobionego po tragedii :mrgreen:

 

Moze i tak, ale to sa rodzynki w ogromnym ciescie. Nigdy nie wiadomo, co w tym pudelku czekoladek sie znajdzie i jakie pieniadze bedzie kosztowac, a do tego trzeba sie pozbyc poprzedniego. Wole ciut wiecej zaplacic, a wiedziec, co w srodku sie kryje. W koncu mam do niego sentyment :mrgreen:

 

Na remont zawsze przyjdzie pora, a tak jak napisano wyżej dobra diagnostyka to i tak rozebranie i koszty. Zrobić co trzeba, wystroić z marginesem bezpieczeństwa i cieszyć się z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, bo w moim nic takiego nie ma - tzn jest dzielona ale raczej 2/3 i nie ma żadnej regulacji.

 

 

w naszych, znaczy tych po lifcie już tego nie ma.

 

 

A ten wrzód po naklejce plejadowej?

 

 

a no był, ale to nie wina naklejki, tylko lakieru :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...