Skocz do zawartości

Rozrząd impreza GT Turbo


4mamut

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym a raczej jestem zmuszony wymienić kompletny rozrząd wraz z pompą wody - niby mam przejechane na nim 60 tys ale cholera wie co tam było założone.

Pytanko jakich marek lub jakie zestawy pasków łożysk i napinaczy polecacie. Czy raczej zbierać na OEM w ASO - to jakieś 2 tys PLN, czy zestawy z allegro za 600 PLN spokojnie można zakładać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje jednak ASO w szczególności, że z tego co widzę cały czas jest promocja na montaż za 1.23zł.

Koszt do imprezy 2.0t GT około 2k też muszę w końcu się za to zabrać.

Za dobre zamienniki zapłacisz około 1k-1.5k + montaż... dużo nie oszczędzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje jednak ASO w szczególności, że z tego co widzę cały czas jest promocja na montaż za 1.23zł.

Koszt do imprezy 2.0t GT około 2k też muszę w końcu się za to zabrać.

Za dobre zamienniki zapłacisz około 1k-1.5k + montaż... dużo nie oszczędzisz.

a gdzie takie promocje sa?? Duzo drozszy jest komplet rozrzadu do supary type-r??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy do GTka jest taki sam rozrząd jak do japońskiego GC8 WRXa?

 

a czym się różnią oprócz regionalnej nazwy handlowej...? :?: :)

 

jasne, że jest z zasady w obu modelach z tego samego roku taki sam, różnica była jedynie w napinaczu - w początkowych latach produkcji 92-96? był inny, potem (97-98) został zmodernizowany na taki jak w New Age, a w końcowym okresie produkcji (99-00) zdarzał się rozrząd z WRXa New Age - inny pasek i dodatkowa mała rolka prowadząca pasek, wtedy jest różnica w takiej małej podstawce przykręcanej do bloku - ma otwór do śruby do dodatkowej rolki

 

pasek można założyć CONTI, jest o.k, rolki z IC sa też często identyczne jak te z pierwszego fabrycznego montażu :) , wcale nie trzeba rozrządu za 2k....

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie takie promocje sa?? Duzo drozszy jest komplet rozrzadu do supary type-r??

 

 

Na pewno u Kopra do nich dzwoniłem i się dowiadywałem, jest też info na ich stronie. A czy w innych jest to trzeba sprawdzić najlepiej telefonicznie.

 

http://www.subaru.pl/dealer_koper_ofertyspecjalne.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie takie promocje sa?? Duzo drozszy jest komplet rozrzadu do supary type-r??

 

 

Na pewno u Kopra do nich dzwoniłem i się dowiadywałem, jest też info na ich stronie. A czy w innych jest to trzeba sprawdzić najlepiej telefonicznie.

 

http://www.subaru.pl/dealer_koper_ofertyspecjalne.html

 

W Poznaniu 650 robocizna + 2150 części ( wrx 2005 ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poznaniu 650 robocizna + 2150 części ( wrx 2005 ).

 

 

:( Szkoda myślałem, że to może ogólno Polska promocja, wiec nie zostaje nic innego jak wpadać do warszawy ;)

 

A serio to jak ktoś ma wymieniać rozrząd i ma niedaleko do warszawy to chyba najlepsza opcja(nie licząc zrobienia tego samemu). Nawet rozrząd z allegro za 800zl trzeba by za montaż u Pana Józka/Stasia/ czy innego (bez obrazy dla nikogo) minimum 250zl wydać. Więc oszczędność 1000zl to dużo, ale pytanie czy opcjonalny remont w razie jakiejś lipy jest warty tych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrx 2005 z przebiegiem 75 tkm.

I teraz rewelacja. Rozmawiałem z mechanikiem specjalizującym się w autach japońskich. Robił kilkadziesiąt rozrządów w Subaru i twierdzi, że w moim przypadku trzeba przede wszystkim wszystko sprawdzić. Ale z doświadczenia wymieniłby tylko pasek i napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrx 2005 z przebiegiem 75 tkm.

I teraz rewelacja. Rozmawiałem z mechanikiem specjalizującym się w autach japońskich. Robił kilkadziesiąt rozrządów w Subaru i twierdzi, że w moim przypadku trzeba przede wszystkim wszystko sprawdzić. Ale z doświadczenia wymieniłby tylko pasek i napinacz.

 

to niech ten magik wymieni tylko pasek i napinacz, i da na to pisemną gwarancję... :twisted: , jest szansa, że niedługo będziesz miał nowy silnik za free :twisted:

 

pierwszą i najsłabszą częścią w rozrządzie do wymiany jest zawsze rolka zębata, założę się o siarczystego kopa w dupę, że przy 75k km, jeżeli jest jeszcze oryginalna, już huczy i to jak... :twisted::lol:

 

zdarza się, że przy pierwszej wymianie rozrządu da się jakieś elementy zostawić, ale w swoim aucie, na własne ryzyko, jak się często zagląda do rozrządu, bo to pojeżdżawkowóz, i rozrząd wymienia się nie co 100k km, bo motor albo auto nie dożywa takiego przebiegu...

klientowi przy jego dupowozie takich praktyk na pewno bym nie polecał, bo oszczędność to niewielka i pozorna, a bigosu może narobić.... :!: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to jakies nie pojete zeby wydawac np. 1000pln na wymiane rozrzadu i poskąpić 100pln na rolke :roll:

to równie dobrze podobne ryzyko jakby go wcale nie wymieniać

to że rolka jest ok przy 75 tys km to nie znaczy ze bedzie ok za 10 tys km i co w tedy znowu wymiana rozrzadu? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...