Max Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Wymieniłem dziś tuleje mocujące tylny dyfer na poliuretany i zauważyłem że napędy zaczęły głośno pracować. Mam wrażenie że przy przyspieszaniu warczy tylny dyfer natomiast przy cofaniu skrzynia wydaje dźwięki jak ppg Czy to normalne? Tak na dobą sprawę to elastyczne połączenia napędów z budą ma teraz skrzynia i silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Głośniejsza praca napędów po usztywnieniu gum/poliuretanów (przy mocowaniu skrzyni/dyfra) to ponoć standard. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Na Powerflex wymieniałeś ? czy na cos innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Tak powerflex. Jest też opcja zabitego dyfra. Może na seryjnych gumach siedział cicho a teraz przenosi całe obciążenie i marudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się