Skocz do zawartości

Amerykańskie radio i alarm z klaksonem


kubans23

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

 

Panowie, jutro jadę odebrać moją dzisiaj oglądaną, testowaną, badaną w serwisie Impreze WRX 2002, która została zwleczona do naszego pięknego kraju z USA.

W związku z tym, ze jestem tym tak podjarany, że nie śpię od wczoraj, w robocie chodziłem jak robot, to ciągle knuję co by tu z nią zrobić. Pierwsza rzecz to radio, które niestety ma amerykańską "skalę". Mam natomiast w domu nówkę, nieśmiganą Pioneera DEH 3900 MP. Pytanie jest takie:

 

Czy mogę to cudo podłączyć w miejsce fabrycznego bez problemu, czy muszę mieć dodatkowo jakieś przejściówki do wtyków? I co z ramką, czy można takie coś dokupić?

 

A jeśli nie, to myślicie, że jest szansa, żeby jakieś 2 din do 500 PLN kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz 2 diny w aucie to montujesz swoje w ramce + szufladka/polka jak kto woli. musisz miec przejsciowke zeby sie podlaczyc do instalacji subaru...

 

 

http://ae64.com/WRX-pinout.htm

 

tutaj masz wyglad i opis gdzie co i jak.

 

przejsciowke dostaniesz chyba w kazdym sklepie z car-audio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Panowie, jutro jadę odebrać moją dzisiaj oglądaną, testowaną, badaną w serwisie Impreze WRX 2002, która została zwleczona do naszego pięknego kraju z USA.

W związku z tym, ze jestem tym tak podjarany, że nie śpię od wczoraj, w robocie chodziłem jak robot, to ciągle knuję co by tu z nią zrobić. Pierwsza rzecz to radio, które niestety ma amerykańską "skalę". Mam natomiast w domu nówkę, nieśmiganą Pioneera DEH 3900 MP. Pytanie jest takie:

 

Czy mogę to cudo podłączyć w miejsce fabrycznego bez problemu, czy muszę mieć dodatkowo jakieś przejściówki do wtyków? I co z ramką, czy można takie coś dokupić?

 

A jeśli nie, to myślicie, że jest szansa, żeby jakieś 2 din do 500 PLN kupić?

 

możesz, tylko uważaj, żeby autka nie zdymić, bo szkoda.... :twisted::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio na razie może być :)

 

Ale mam kolejne pytanie. Przy otwieraniu auta z pilota, klakson mi klaksoni. Raz przy otwieraniu, dwa razu przy zamykaniu. Można jakoś to cholerstwo wyłączyć?

 

Ale auto!!! Szok!!! Warte było 10 lat marzeń.

A ślisko dzisiaj w Sączu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mam kolejne pytanie. Przy otwieraniu auta z pilota, klakson mi klaksoni. Raz przy otwieraniu, dwa razu przy zamykaniu. Można jakoś to cholerstwo wyłączyć?

Przy otwieraniu spróbuj najpierw wcisnąć przycisk "zamykania", a potem otwierania. Odwrotnie przy zamykaniu pojazdu. U mnie wtedy nie ma sygnałów dźwiękowych. :) Ale tak jak pisali koledzy, zależy jaki masz alarm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno mozesz to wylaczyc. Trzeba tylko zlokalizowac centralke od alarmu/centralnego zamka i odlaczyc wyjscie na "syrene", ktore jest wpiete w klakson. Ewentualnie jak mowili koledzy w tym watku alarm powinien miec programowalna opcje cichego uzbrajania i rozbrajania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione. Mój alarm to Alpine System, który występował w:

 

Legacy, Outback 1999-2004

Impreza 2000-2004

Forester 2000-2004

 

Trzeba po prostu nacisnąć i przytrzymać oba przyciski jednocześnie, aż klakson 1 raz zaklaksoni. I tyle. Kolejne użycie jest już ciche.

 

Informacje o alarmach do różnych modeli Subaru, znajdziecie na:

 

http://www.cars101.com/subaru/keyless.html#alpine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...