siedemczwartych Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Koledzy... pytanie banalne: Jak bezpiecznie czyli bez późniejszych problemów z błędami itp wyłączyć na zimę ABS? Wiem, wiem zaraz się zacznie a po co, a na co itp. Nie chce się wdawać w taką dyskusję. Zwyczajnie zimą w śniegu lepiej i bezpieczniej mi się jeździ bez ABS i basta. Wcześniej w legasiu z 1997 wyjmowałem bezpiecznik i po sprawie. Teraz się trochę obawiam czy elektronika nie zacznie wariować? Więc może poza wyjmowaniem bezpiecznika jest inny sposób? A może wyjąć bezpiecznik, bo i tak nie zdarzy się nic co może wzbudzać niepokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 z reguły bezpiecznik nr.8 i spokój....spróbuj po prostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 dzięki za odpowiedz... ale który to bezpiecznik to ja wiem... problem w tym, że nie bardzo chcę być tym pierwszym i eksperymentować na swoim aucie żeby się nie okazało, że potem będę jeździł po serwisach i kasował w najlepszym przypadku błędy. Dlatego pytanie do tych co mają już jakieś z tym doświadczenie. Jeśli nie ma takich, to faktycznie przetestuję jako pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 dzięki za odpowiedz... ale który to bezpiecznik to ja wiem...problem w tym, że nie bardzo chcę być tym pierwszym i eksperymentować na swoim aucie żeby się nie okazało, że potem będę jeździł po serwisach i kasował w najlepszym przypadku błędy. Dlatego pytanie do tych co mają już jakieś z tym doświadczenie. Jeśli nie ma takich, to faktycznie przetestuję jako pierwszy Czy masz VDC w aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 subleo, nie mam VDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 subleo, nie mam VDC. Zatem, tak jak pisał emotorsport możesz spróbować, z VDC na pewno miałbyś zgłoszone błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 subleo, rozumiem, że jakby było VDO to bym skąd to wiedział? Jakiś dodatkowy przycisk czy kontrolka? Bo tak odpowiedziałem... a zastanowiłem się dopiero później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 subleo, rozumiem, że jakby było VDO to bym skąd to wiedział? Jakiś dodatkowy przycisk czy kontrolka? Po lewej stronie, przy panelu sterowania lusterkami w LEG wyposażonym w VDC będzie przycisk wyłączenia kontroli trakcji. Przycisk będzie oznaczony jak na poniższym zdjęciu (VDC OFF znajdujący się na dole, po prawej): 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 subleo, tak myślałem, że o ten guziczek biega... NIE MA GO. Czyli VDC brak Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się