henhaj Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam,mam pewien problem z układem kierowniczym w subaru gt twin turbo 2litry benzyna,kombi z1998 roku,opisze co się dzieje może miał ktoś podobny przypadek. Po odpaleniu zimnego silnika przez chwile jest wszystko w porządku,wspomaganie działa tak że można operować jednym palcem,po przejechaniu 100-200 metrów wspomaganie zaczyna działać jakby na pół gwizdka czyli operowanie kierownicą wymaga już obu rąk,dodam jeszcze że wtedy od czasu do czasu jest słyszalne delikatne piszczenie hamulców domniemam ze ma to zwiazek z podciśnieniem ale nie mam ani instrukcji układu podciśnieniowego ani pojęcia od czego zacząć szukanie. Pomóżcie prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Sprawdź płyn w zbiorniczku od wspomagania czy nie nadaje się czasem do wymiany lub czy w ogóle jeszcze tam jest To pierwsza rzecz od jakiej powinno się zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henhaj Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Płyny,przewody,wszystkie takie podstawowe rzeczy sprawdziłem,dziwne jest to ze czasami ma wspomaganie na 10-15 centymetrowym ruchu kierownicy a dalej już nie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 dziwne jest to ze czasami ma wspomaganie na 10-15 centymetrowym ruchu kierownicy a dalej już nie Sprawdż krzyżak układu kierowniczego :!: Tutaj zacznij przygodę z forum viewtopic.php?f=1&t=101962&start=10350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henhaj Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Przepraszam,właśnie byłem w powitalni. -- N gru 11, 2011 7:07 pm -- czy krzyżak ma coś wspólnego z podciśnieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Płyny,przewody,wszystkie takie podstawowe rzeczy sprawdziłem Wymieniłeś płyn czy sprawdziłeś, że jest i tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henhaj Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Mieszkam na codzien w Irlandii,auto kupiłem od dziadka który wszystko robił w warsztatach,wszystko notując skrzętnie,nawet olej był wymieniany co 7 tys kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Mieszkam na codzien w Irlandii,auto kupiłem od dziadka który wszystko robił w warsztatach,wszystko notując skrzętnie,nawet olej był wymieniany co 7 tys kilometrów To kiedy ostatnio wymienił olej we wspomaganiu? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henhaj Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 8 miesięcy temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 dodam jeszcze że wtedy od czasu do czasu jest słyszalne delikatne piszczenie hamulców domniemam ze ma to zwiazek z podciśnieniem Hamulce moze Ci piszczą,ale związek pisków i wspomagania wynika raczej z ze ślizgającego paska napędu pompy z przodu silnika-sprawdź, bo to najprostsze.Potem płyn. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henhaj Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 ok sprawdzę na początek pasek i za tydzień dam znać co z tego wyszło bo muszę wyjechać służbowo na drugi koniec wyspy,aczkolwiek te hamulce też mi spędzają sen z powiek,teraz jest zimno i mają dobre chłodzenie ale gdy się ociepli będzie nie wesoło(grzeją się dość mocno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj482 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Czy jeśli delikatnie przekręcam kierownicą i czuję że pompa wspomagania tak jakby się załącza i wyłącza (przytym lrekko poszarpuję kierownicą) i słychać na zewnątrz delikatny ciągły dźwięk jak wspomaganie chodzi to też może być wina oleju? Czy pompa się kończy? Jeśli szybko kręcę to poszarpywania brak. (Mowa o Legacy 2,0 z 2004r) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 piotrekj482, zacznij od wymiany oleju. Potem czepiaj się pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się