Kadrowy Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Czy ktoś posiada sprawdzony i ciekawy patent na w miarę bezinwazyjne zamocowanie w foresterze III cb radia? Najlepiej by nie rzucało się w oczy, albo było nawet gdzieś sprytnie schowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo40 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Alan 42. Cobra 75 , lub inny ręczniak. Radio mieści się w podłokietniku, otworze na popielniczkę i zawsze można, też schować pod siedzenie i do tego antena Sirio 3-zakresowa i jakby CB nie było. Z zewnątrz nic nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Jak nie jestes maniakiem konwersacji z kolegami z TIR... i nasluchiwania przez cala droge, to polecam reczniaka. Ja jestem zadowolony- pytam i odkladam skreconego prawie na maksa, zeby mi nie szumial z byle powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadrowy Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Lewen, może to i jakiś pomysł... . Coś polecasz? Jak z zasięgiem? Jakością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Ja mam Intek H-520. Ma auto squelch. Podłącza się antenę zewnętrzną. Oczywiście jakość nie jest taka jak w klasycznych CB radiach. Gdybyś oczekiwał fajnej jakości odbioru, to polecam szukać z ASC oraz RF GAIN (ja miałem kiedyś President Johnny II - jakość bardzo fajna). Ja odpuściłem, gdy przestałem aktywnie uczestniczyć w dyskusjach... Teraz szybkie pytanko i odkładam Jest też Alan 42, ale nie miałem okazji sprawdzić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Można pod podłokietnik, pod fotel albo do schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cube Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja mam w miejscu popielniczki + zgrabna zabudowa + zewnętrzny głośnik. Model President Harry II albo III. Nie polecam ukrywania radia poza łatwym zasięgiem - radio powinno być pod ręką, tak aby bezpiecznie regulować wszystko podczas jazdy.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldis Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) Odgrzeję kotleta. Zdecydowałem, że w Forku, tak jak w poprzedniej furze chcę radyjko. Trochę szukania, trochę czytania (w tym straszenie, jakie Subaryny to szumogeneratory) i wreszcie wybór: Yosan CB-100. Radyjko chwalone za swoje walory, a co ważne małe i dzielone, osobno centralka i osobny manipulator. No i oczywiście jakiś bat, a raczej bacik na dach. Nie lubię protez, więc wiedziałem, że fabryczna fm-ka wyleci z dachu. Wybór to President Vermont. Dlaczego? Dyskretny wygląd, rozsądna długość, możliwość pochylania w razie potrzeby. W poprzednim aucie był Sirio Tajfun, ale jak nie odkręciłem raz przed wizytą w warsztacie, to lekko przygiął się o dach na podnośniku, a potem się ułamał. Na początku odkręcamy po cztery wkręty którymi są przykręcone jasne plastiki w bagażniku. Odchylamy je (troszkę trzeba energicznie, ale z wyczuciem szarpnąć, żeby wyskoczyły z zatrzasków). Następnie lekkim szarpnięciem opuszczamy lekko podsufitkę. Trzyma się na trzech zatrzaskach, jak połamiemy to łatwo kupić bo są typowe, dostępne w większości sklepów motoryzacyjnych. Następnie wkładamy łapę uzbrojoną w klucz płaski 22 między podsufitkę a dach i odkręcamy fm-kę. Jest na 10-cm kabelku, potem kostka, którą odpinamy. W pół godziny w razie czego można przywrócić stan fabryczny. Wkręcamy antenkę CB (ja dałem między nią a dachem kleksa z silikonu). Po wkręceniu antenki wygląda to tak: i tak: Radyjko, jako, że dzielone wylądowało na końcu podłokietnika. Miejsce wymarzone, bo tylko za darmo powietrze tam jeździło. Zamocowane na taśmę z rzepem. Wygląda to tak: i tak: zasilanie wzięte z zapalniczki w schowku (ale od spodu, gniazdo jest wolne). Dalej kabel pociągnięty w tunelu i manipulator w półce pod centralną konsolą. Nie muszę dodawać, że umocowany na rzepy. Wygląda to tak: Póki co, to zadowolony jestem z radyjka CB. Nic nie trzeszczy całkiem dobrze działa. Gorzej z FM, bo spliter słabo daje radę. Dałem kawał przewodu pod podsufitkę jak namiastkę anteny, jest lepiej, ale nie tak jakbym sobie życzył. Chyba skończy się antena podklejaną do szyby. I jeszcze jedno. Przy rozbieraniu tunelu korzystałem z filmiku na twojej tubie: Trzeba tylko dodatkowo odkręcić gałkę reduktora, podważamy lekko cienkim wkrętakiem klapkę z oznaczeniem H-L i odkręcamy jeden wkręt. Reszta prawie jak na filmie. Przepraszam za przydługi wykład i pozdrawiam. PS Nie dodałem, że głośnik zewnętrzny pod fotelem. Pozdrawiam. Edytowane 31 Maja 2014 przez waldis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się