alepka Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam Poszukuję kogoś, kto mógłby wypowiedzieć się na temat loga z mojego Legacy. Któregoś dnia zaświecił się "check", nic się poza tym nie działo. Po przejechaniu ok 50km check zgasł. Po sczytaniu kodów błędów okazało się że zbyt ubogo jest (było). Dziwi mnie tylko taka różnica w korektach: na jednej +25 na drugiej -13. Proszę tez o wytłumaczenie co oznacza bank 1 i bank 3 (czy chodzi tu o "strony silnika")?. Auto to Legacy 2.0 NA 137KM MY 04 LPG Telefex GSI. Dodaję jeszcze przebiegi z lpg i Pb. Jeśli ktoś jest biegły w tych sprawach proszę o wytłumaczenie laikowi o co tu może chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Jeśli odczyty są prawidłowe to masz spore problemy ze składem mieszanki . LFTR powinien mieć wartości od –5 do +5 na biegu jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 No właśnie tez tak myślę, że coś tu nie gra. Auto generalnie chodzi ok. Na niskich obrotach mam wrażenie, że minimalnie faluje. Jaka może być przyczyna takich wartości LFTR? No i dlaczego są takie rozbieżności w bankach 1 i 3 (cokolwiek one oznaczają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Przyczyna to prawdopodobnie zle wyregulowana instalacja gazowa- zacznij od tego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się